Velkommen til Romsdal Hjemmebryggarlaug

Bra! Da er vi et steg videre! :) Nå er neste mål å avholde et stiftelsesmøte samtidig som Petit kommer til byen. Det er vel ikke lenge til, så vi må raskt finne ut hvem som gjør hva!

Easybrew; Har du litt info ang. det praktiske rund stiftelsesmøte i forhold til Norbrygg? Og skulle du ta kontakt med Petit?

Egnede lokaler for anledningen må vi ha, kan ikke huske at vi kom fram til noe konkret her. Er det noen som har forslag?
 
Hei.

Sender ut en email nå. Dato som petit er i Molde er vel 10 mars. Har desverre ikke vært i kontakt med de pga jeg har måttet prioritert noe annet privat. Skal kontakte de Asap nandags morgen

Uavhengig av dette så er siste frist å bestille med Petit den 4 mars hvis de skal ta det med på turen.

Forslag til vedtekter er lagt med i mailen som jeg sender straks..

Mvh
Easybrew
 
Hei

Da har jeg vært i kontakt med Petit i tilknytning til stiftelsemøtet. De hadde ikke mulighet å stille og de er usikker når på dagen de var i Molde.

De er i molde den 11 mars. Det er også mye ledig plass på denne turen så det va bare å komme med bestillinger. Fristen er i utgangspunktet den 4 mars for bestilling av varer som skal leveres i molde.

Vi må derfor prøve å få Petit til å ta turen på et senere arrangement. Det var iallefall meget bra når de var med på silseth hytta i regi av nordmøre bryggerlaug ...


Mvh
Easybrew
 
Gleder meg til i kveld :) har en del som ikke er klart men regner med at vi får det klart i løpet av kvelden :)

Håper det er mange som tar turen..

I forhold til å ta med seg øl, kan de som ikke har brygg klart ta med seg annet øl ? ( feks 2 bokser/flasker øl ?)

Easybrew
 
Tilbake
Topp