Vil du brygge på Ringnes?

glennrlie skrev:
cral skrev:
Frister og regler
Siste frist for innlevering er 24.januar. Resept leveres Norbrygg, prøvebrygg leveres til Ringnes.
• Resept skal innleveres på engelsk på Norbryggs konkurranse/ påmeldingssystem senest 24.januar.
• 6 stk. 0,33 flasker av prøvebrygg merkes ihht Norbryggs standard konkurranseregler og leveres til Ringnes per post eller til resepsjonen.
              Resepsjon: Thorvald Meyersgate 2 A, Oslo (0800-1600)

Post: Flasker som sendes med post må sendes til vår postboksadresse:
Ringnes AS, Postboks 7152, Maj., 0307 Oslo, att: Sigrid Strætkvern

Ja, jeg har lest dette og det var altså dette påmeldingssystemet jeg lurte på.. Jeg går ut i fra at man bør finne den via denne siden http://cms.norbrygg.no/ , men jeg har da ikke klart å finne det. Så en pekepinn om hvor det finnes eller info om at det først åpner senere hadde blitt satt pris på.
 
Heisann! Tente å sende inn noen flasker, jeg. Men hvilke 0,33-flasker skal øla på? Er det spesifikasjoner ala longneck, stubsi, stubby osv? Jeg har ingen 0,33 i det hele tatt og må få tak i noen før det er for sent :)
 
«Bjørnunger». Brune pantbare standardflasker. Rentpack 0,33 brun ølflaske.

Kjørt barn mange navn.
 

Vedlegg

  • 0,33l_brun_glass.jpg
    0,33l_brun_glass.jpg
    4,9 KB · Sett: 294
Hei igjen. Vet dere (styret) noe mer om når det blir åpnet for påmelding slik at man kan skrive ut etiketter og levere flaskene til Ringnes?
 
Sigbjørn L skrev:
Hei igjen. Vet dere (styret) noe mer om når det blir åpnet for påmelding slik at man kan skrive ut etiketter og levere flaskene til Ringnes?

Reposter denne og ber om svar så fort som mulig.

Beklager maset, men som nybakt småbarnsfar har jeg plutselig fått mye dårligere tid. Regner også med at det er andre som er interessert i svaret, det er ikke lenge til innleveringsfrist nå..
 
I løpet av et par dager. Skulle være oppe i dag, men så kom det litt for mange feilmeldinger da det ble testet.
 
I Norbrygg vil vil helst at de skal festes med strikk. Jeg har ikke hørt noe fra Ringnes om hvordan de vil ha det, men bruker du strikk er det vanligvis veldig greit å håndtere for de som mottar flaskene.
 
Når blir vinneren annonsert, på kvelden NM-lørdagen? Vil vinner bli informert på et tidligere tidspunkt? Eventuelt om finalistene kan bli informert før bedømming med GO.
 
cral skrev:
Blir før NM kvelden, stakkaren skal tross alt tidlig opp på søndag for å brygge  >:D

Vil det bli dommerskjemaer tilgjengelige så man kan se bedømmingen av ølene?
Sannsynligheten for å vinne er jo ikke så stor, men å se hvordan ølet holder mot bedømming er jo også artigt :)

Hvor mange deltakere ble det til slutt?
 
Martin E skrev:
Når og hvor kommer resultater fra denne konkurransen?
oyroy skrev:
Vil det bli dommerskjemaer tilgjengelige så man kan se bedømmingen av ølene?
Sannsynligheten for å vinne er jo ikke så stor, men å se hvordan ølet holder mot bedømming er jo også artigt :)

Hvor mange deltakere ble det til slutt?

+1
 
Tilbake
Topp