Vinmonopolets øl-brosjyre!

Det er klart det er forskjell. Drikkeglede er jo bryggerienes sak - og de tjener jo (mere) penger når opplysninger som kan lede til mere salg  lekker ut  - en styggedom altså!
Polet er jo noe helt annet. Det selger jo både øl og vin (og helt unevnelige ting) av sitt rene gode hjerte - uten å tjene en krone på det.  Ren veldelighet altså!

//ironimodus av//
 
Ingen som vil kommentere sjølve blekka? Jeg synes var veldig fine bilder, samt langt færre faktafeil enn jeg er vant til å se i slike publikasjoner.
 
FredT skrev:
Det er klart det er forskjell. Drikkeglede er jo bryggerienes sak - og de tjener jo (mere) penger når opplysninger som kan lede til mere salg  lekker ut  - en styggedom altså!
Polet er jo noe helt annet. Det selger jo både øl og vin (og helt unevnelige ting) av sitt rene gode hjerte - uten å tjene en krone på det.  Ren veldelighet altså!

//ironimodus av//

Uten at jeg nødvendigvis mener det er rett å sensurere drikkeglede.no, så er jo dette et godt poeng.
Ironimodus eller ei.
 
Nidveg skrev:
Ingen som vil kommentere sjølve blekka? Jeg synes var veldig fine bilder, samt langt færre faktafeil enn jeg er vant til å se i slike publikasjoner.

Synes det var en veldig oversiktlig og grei innføring i ølets verden for menigmann. Stort sett gode råd, og veldig fint med en oversikt over mat og øl som passer sammen. Er nesten litt imponert over vinmonopolet her jeg.
 
Jeg får ikke til å laste ned den PDF'n som de lenker til, er det flere som har dette problemet? Om noen har den, hadde det vært supert om den kunne sendt meg en kopi.
 
Supertørst skrev:
Jeg får ikke til å laste ned den PDF'n som de lenker til, er det flere som har dette problemet? Om noen har den, hadde det vært supert om den kunne sendt meg en kopi.

Linken fungerer den. Vil du ha en kopi på mail?

Ellers så vil jeg si brosjyren var en fin veiledning for en nybegynner som fortsatt forsker og lærer.
Designet var jo bra, fra samme opphav som mine etiketter  :skitbra:
 
AudunWS skrev:
Supertørst skrev:
Jeg får ikke til å laste ned den PDF'n som de lenker til, er det flere som har dette problemet? Om noen har den, hadde det vært supert om den kunne sendt meg en kopi.

Linken fungerer den. Vil du ha en kopi på mail?

Ellers så vil jeg si brosjyren var en fin veiledning for en nybegynner som fortsatt forsker og lærer.
Designet var jo bra, fra samme opphav som mine etiketter   :skitbra:

Får feilmelding hver gang jeg prøver å åpne den nedlastede fila :(
Vært fint om du kan sende meg en kopi på epost. torgeir.solem@gmail.com :)
 
Tilbake
Topp