Kult, har du dam? Har ingen selv men er ivrig akvarist med drømmer om dam.
[/quote]
Ja, men ikke så fancy. Ikke så ivrig på det lenger. Men det er en fin hobby også
Har akkurat blitt ferdig med dem på utsiden. Foreløpig kommer jeg ikke til å behandle dem innvendig. De er kokt så sånn sett er de trygge å drikke fra. Kommer til å koke dem lett mellom bruk. Har ikke funnet noe som ikke setter smak på væsken, og hvor det ikke er sjans for at det migrerer ut i væsken.
Har akkurat blitt ferdig med dem på utsiden. Foreløpig kommer jeg ikke til å behandle dem innvendig. De er kokt så sånn sett er de trygge å drikke fra. Kommer til å koke dem lett mellom bruk. Har ikke funnet noe som ikke setter smak på væsken, og hvor det ikke er sjans for at det migrerer ut i væsken.
Begynner å bli en del glass nå
Tenkte å ta med et pils glass hjem, har litt dårlig med det fra før
Hvilket bør jeg velge?
(helst 0,4, de 4 til venstre)
Har desverre pakket ned glassene mine. Hadde i utgangspunktet ettpar 1000 glass fra hele verden, men fordi vi skal flytte i noe mindre har jeg gått over til kun norske bryggerier. Så nå er jeg vel nede i ca. 400 tror jeg.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.