Voksende ølutvalg i Trondheim

Lars

Norbrygg-medlem
Kikket innom polet på City Syd i dag, og ble overrasket av tidenes utvalg av spesialøl. En trivelig belgier tok på seg store deler av skylden. Løp og kjøp før juleølet skviser det vekk! :biersmile:

Ellers har ICA Maxi tatt inn White Dog og Lucky Jack fra Lervig, den siste kan bekreftes å være veldig fin, og kostet 23,-! Håper at Betty Brown dukker opp også.
ICA Maxi og Meny (har stort sett vært på Lade) er vel de 2 butikkene med litt utvalg ellers, hvor Meny er eneste jeg har sett som tar inn litt lokale varer (utover EC Dahls), som Inderøy Gårdsbryggeri og Ølve på Egge.
 
Jeg var innom City Syd i dag igjen, og fikk høre at noen hadde kommet dit etter tips her. :)
Like over helga kommer det noen spesialjuleøl til samme pol.. Ægir, Kinn, Nøgne Ø og Mikkeller er det jeg husker i farten..
 
Bjarte H skrev:
Utvalget styres nok etter etterspørsel...

..og en ølglad belgier. :)

Midtfyns Bryghus X-Porter og Carlow O´Haras Irish Pale Ale var blant fangsten denne gang, jeg visste ikke at de fantes hverken i butikk eller bestillingsutvalg engang.
 
Shea-Arne skrev:
Hvilken ICA Maxi fant du lervig på Lars?

Moholt. Det var noen få igjen i går, mulig de også har på lageret, men det begynte å se glissent ut i hyllene.
Tut ut om du kommer til tom hylle. :)
 
Ica supermarked på Lerkendal har også ok utvalg med bla. Lucky jack

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 
Ica Maxi har vært min plass å kjøpe øl det siste året. Bra utvalg! Blant annet Nøgne Ø som jeg har veldig sansen for. Ellers så synes jeg polene fortsatt kan bli bedre, enda det bare peker oppover.
 
Lervig har jeg funnet i stort sett alle Ica Maxi/Supermarked siden sommeren. I alle fall de to variantene. Topp stemning! Innbiller meg å ha sett Betty Brown på Meny ved Biermannsgata også?

Var innom Trondheim i helga for å hilse på gamle kjente. Bemerket meg at Vinmonopolet i Bankkvaratalet endelig har fjernet øl med gjærutfelling fra nederste (skrå)hylla. Tror det bare lå noen Hansa der da jeg var der, resten av bunnhyllene var tomme. Så ting blir på stell til slutt!
 
Utvalget på City Syd er supert, men for de som har drukket seg igjennom det (som meg :( ) så vil jeg anbefale facebookgruppen som Stijn (den omtalte belgieren på polet) har arrangert. Ca en gang i måneden samler gruppen sammen bestillinger fra enkeltpersoner og samkjører en felles bestilling mot forskjellige leverandører. Polet har jo denne regelen om at man må bestille minst en hel kasse av noe før de kjører i gang en bestilling, og denne gruppen løser altså det på fint vis.

Mer på
https://www.facebook.com/groups/342207855827441/
 
mskogly skrev:
Utvalget på City Syd er supert, men for de som har drukket seg igjennom det (som meg :( ) så vil jeg anbefale facebookgruppen som Stijn (den omtalte belgieren på polet) har arrangert. Ca en gang i måneden samler gruppen sammen bestillinger fra enkeltpersoner og samkjører en felles bestilling mot forskjellige leverandører. Polet har jo denne regelen om at man må bestille minst en hel kasse av noe før de kjører i gang en bestilling, og denne gruppen løser altså det på fint vis.

Mer på
https://www.facebook.com/groups/342207855827441/

^-^
 
Tilbake
Topp