• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Vurderer og selge speidel 20L

Cato

 
EDIT: Ikke til salgs alikevell! Fikk ikke bud i nærheten av pris jeg trodde jeg skulle få! Så fortsetter å brygge på den selv :)

-----------

Går med tanken på og oppgradere til 50 liters speidel. Siden jeg ikke får brygget så ofte som jeg vil, vil jeg brygge litt mer kvanta de gangene jeg slipper til av dragen hjemme ;-) Brygget 7 nydelige batcher på den. Behandlet bedre en jeg behandler dragen! Så den fremstår som ny!

Er hovedsaklig _speidelen_ jeg vil selge, siden jeg trenger alt av utstyr selv videre! Ser at utsalgs prisen er 12.700 på petit, så kom med bud!

Bor på Hommersåk, så greit om eventuell kjøper er fra Stavangerområdet:)

----------

EDIT: Ikke til salgs alikevell! Fikk ikke bud i nærheten av pris jeg trodde jeg skulle få! Så fortsetter å brygge på den selv :)
 
Kan iallefall si at jeg bydde 10tusen. Og hvis det ikke er i nærheten av hva selger hadde sett for seg så skjønner jeg ikke hvilken pris han hadde sett for seg ;-)
 
Terje W skrev:
Kan iallefall si at jeg bydde 10tusen. Og hvis det ikke er i nærheten av hva selger hadde sett for seg så skjønner jeg ikke hvilken pris han hadde sett for seg ;-)

Samme her.  :jaha:
Og hørte vel at det hadde vært høyere bud også. Så unnskyldning om at han ikke fikk høyt nok bud.....  :neinei:

//BKL
 
Har med at jeg ikke ville tape 3000 på å selge 20 literen for og så legge i 5000 for og få 50literen! Sikkert bare jeg som hadde missforstått kvaliteten og gjenbruksverdien på speidelen! Dere får ha lykke til med og finne speidler til prisene dere opererer med :)

Var innstillt på og tape penger, men leker ikke butikk som det heter!
 
Hvis det er sånn du ser på det så har jeg "lekt butikk" i flere år med alle mine hobbyer, synes det er veldig moro også ;D Bare så kjedelig når andre ikke vil være med å leke :cheeky:
 
Denne butikken er stengt;-) snakkes til sommeren; skal heller få kjøpe den når den faktiskt er litt brukt;-)

Admin som leser dette kan med fordel fjerne tråden så vi slipper å få mer sider en gjærtank-tråden!
 
Cato skrev:
Sikkert bare jeg som hadde missforstått kvaliteten og gjenbruksverdien på speidelen!

Annenhåndsverdien på bryggeutstyr ser ut til å ligge et sted rundt halvparten av nypris. For speidelen var det en periode (for noen år siden) da brukte ble solgt bare marginalt billigere enn gamle, men nå virker det som markedet har normalisert deg litt. Brukte speideler har fortsatt et lavere verditap enn annet bryggeutstyr, men et sted rundt 20-30% må man nok regne med.
 
Betalt overpris for bb30 med pumpe til 3k med andre ord? Lite brukt, ingen svidd verter eller lignende.
 
Ingen regel uten unntak :)

Har du fått bra utstyr til  en pris du er fornøyd med, er jo alle happy.
 
Aleks skrev:
Betalt overpris for bb30 med pumpe til 3k med andre ord? Lite brukt, ingen svidd verter eller lignende.

En BB30 v2 med pumpe kostet vel rundt 4600? 3000 er da over 33% billigere enn nypris så det vil jeg påstå er en helt kurrant pris. 

Ø

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk
 
Tilbake
Topp