White House Honey Ale/ Honey Porter.

Firefighterkristian

Norbrygg-medlem
God ettermiddag :)

Jeg har en kompis som er fra USA, som nå bor i Norge og som lurte på om jeg kunne være behjelpelig med og brygge en av øltypene til White House som vi kunne teste. Det sa jeg naturligvis ja til, men det jeg lurer på, er om det er noen her inne som faktisk har laget en batch eller to med en eller begge av disse typene, som kunne tenke seg og dele oppskrift/ erfaring, og om det er verdt og hive seg på og prøve i det hele tatt?!

Jeg har ikke tatt meg tid til og oversette og regne ut til liter, gram og kilo enda, da jeg først ville høre om det er noen her inne som allerede har gjort dette som kunne tenke seg og dele dette? Er ingen vits og finne opp kruttet på nytt tenker jeg ;-)

Jeg brygger med BB30.
 
Takk for svar HellG ☺

Var klar over at Beersmith hadde liggende, men tenkte om det var noen hadde prøvd dette, og som allerede har gjort om til gram, kilo og liter?
 
Hva slags utstyr bruker du? Om du har lyst til og dele din erfaring og oppskrift, så er jeg åpen for innspill kan evnt sende på mail.

Mvh

Kristian Andersen
 
Hei. Monica Sørli her. Ser du har whitehouse honney porter oppskrift på norsk Har du prøvd den?og vil du dele Setter stor pris på å få den på norsk og Evt få noen tips.
 
Takk for svar. Må tenke litt på det! Om denne blir laget eller ikke. Synd dersom smaken forsvinner! Er det andre som har erfaringer med denne type øl/ oppskrift?
 
Tilbake
Topp