Wirlpool rør til speidel.

Da har eg laga eit sånt whirlpool-rør til min Speidel 20l.
Men...funka ikkje spesielt bra syns eg. Du skriv at du fekk ein '"kraftig whirlpool"...eg syns ikkje min vart spesielt kraftig.
Trub seilte rundt og rundt langs kanten, ingen tendens til samling i midten egentleg...
Dere som får dette til å funke, kva slags generasjon Speidel har dere? Kan det være forskjell i 'trøkk' frå pumpane?
Eg har ein 2015-modell.

Så foreløpig held eg meg til det eg kallar 'okseballe-metoden'. Eg festar ein humlepose rundt krana på Speidelen, den fylles med trub etter kvart som vørter tappes ut, og heng der som ein velfylt pung... :)

Jeg har aldri prøvd wirlpool-rør, men jeg bruker også "okseballe-metoden" på brygg med mye grums, spesielt wit med coriander og appelsinskall, men også på kraftig humlete ipa hvor jeg ønsker klarhet. På andre brygg bryr jeg meg ikke da det meste bunnfeller på gjæringsbøtten ved å kjøle denne ned et døgn før tapping, og bunnfeller enda mer på fat som står kaldt over lengre perioder. På nye speidelplus rører jeg kraftig med en desinfisert sleiv i starten, før pumpen overtar under nedkjølingen. Når jeg når 20'ish grader lar det hele stå i fred i ca 30min før jeg tapper av, da bunnfeller også mye.
 
Tilbake
Topp