Stc1000+

Har spretta de 2 STC-1000 jeg har. Den ene er riktig versjon, den andre er feil.
Den eneste forskjellen jeg kan se på utsiden er på klistremerket med diagrammet.
Den ubrukelige har en 'fylt' advarselstrekant, mens den som er OK har ikke fylt trekant.
Sikkert ikke en bankers måte å identifisere de på, men legger det nå ut her likevel. Så har dere min erfaring.

FEIL:
Vis vedlegget 14326

OK:
Vis vedlegget 14328

Dette stemmer tydeligvis ikke 100%. Spretta en med fylt firkant og den hadde rett kretskort.

Mao. kan man ikke stole på klistermerket.
 
Men dette med 220VAC 50-60Hz konra 220VAC hvordan stemmer det. Eller er det tre typer etiketter også?

Iallefall greit med rapporter over vellykkede og ikke vellykede kjøp. Kanskje det kan tegne et bilde av pusher som bare har "gode".
 
Men dette med 220VAC 50-60Hz konra 220VAC hvordan stemmer det. Eller er det tre typer etiketter også?

Iallefall greit med rapporter over vellykkede og ikke vellykede kjøp. Kanskje det kan tegne et bilde av pusher som bare har "gode".


Ser for meg at det kommer til å bli mange feiltype stc1000 på kjøp/salg delen etterhvert. Bra for de som kun skal ha en enkel stc. Hvor enkelt er det å åpne stc for å se printbordet ? Kan en åpne den selv om den er oppkoblet ?

Easybrew
 
Tror det er vanskelig å skyve bak dekselet tilkoplet. Skal den flashes må den "løs" uansett. Merke ledningene så får du de på rett plass igjen.
Mener å huske at god versjon har noen mm avstand mellom de grønne kontaktene bak, på den ene siden og nesten sammen på den andre. Dårlig versjon har samme gapet på hver side..
 
Ja den leser nok probetemperatur. Tror den kan utvides med en probe til slik at en kan logge feks lufttempetatur i tillegg.
 
Mens man venter på kinapakker laget jeg en programmerer som det var tanken å bare klemme mot loddepunkta de 20 sekundende det står på å flashe en enhet.
IMG_20141001_210549.jpg


Det er en Arduino Pro Mini og en USB til TTL dongle. Selges som bundle her, men må lodde litt:
http://www.ebay.com.au/itm/CP2102-U...le-/400628952179?ssPageName=ADME:L:OU:US:3160
kr.35,- så det er ikke det store økonomiske løftet.
 
Jada, det er en Arduino. Bare i liten versjon. Må kombineres med seriell kortet i 'pakkeløsningen' som Hans Einar linker til. Sjekk første post i tråden for link til manualen som forklarer hvordan du bygger denne selv
 
Tilbake
Topp