Billetter og påmelding til publikums favoritt 2015

gustavf

Administrator
Mandag 17. november kl 20:00 legges billettene til publikums favoritt ut, og samtidig åpner påmelding for bryggere.

Arrangementet er i Kanonhallen i Oslo, lørdag 31. januar fra 17:00 til 22:30.

For de som ikke har vært med før kan det kanskje være nyttig med ei kort innføring i hvordan arrangementet fungerer: Publikums favoritt er en konkurranse der publikum kårer sin favoritt blant ølene som serveres på arrangementet. Alle som er med på arrangementet kan avgi stemme til sine favorittøl. Hjemmebryggere som vil delta med sine øl, og har selv ansvaret for å servere ølene sine. Hva du legger vekt på når du avgir stemme er helt opp til deg selv (smak, typeriktighet, fin stand, god historie, hyggelig brygger eller noe annet).

Dette er Norges største hjemmebryggertreff, og vi regner med at salen blir full også i år. Det betyr i så fall like under 100 øl som deltar og mellom 600 og 700 personer som kommer.

Billetter
Billettene legges ut på https://norbrygg.hoopla.no/sales/pf2015/
Prisen er 325 kr for medlem (inkludert 25 kr i gebyr til Hoopla) og 530 kr for ikke-medlem (inkludert 30 kr i gebyr).

For å kjøpe medlemsbillett må du har gyldig medlemskap i Norbrygg den dagen arrangementet er. De fleste har medlemskap som går ut ved nyttår og må betale kontingenten for 2015 i tide til at betalinga blir registrert. Har du spørsmål om kontingent, kontakt medlem@norbrygg.no.

Deltagere som stiller ut øl
Deltagere som skal stille ut øl må ha med minst 19 liter av hvert øl. Dette er for at mange nok skal få mulighet til å smake på ølet ditt. Du kan selvfølgelig ta med mer enn 19 liter, og om du bruker fat, flasker, cask eller noe annet er opp til deg. Deltar du med et øl, kommer du og en medbrygger gratis inn på arrangementet. Har du flere øl, får du ta med deg to medbryggere eller hjelpere per øl.

Du må selv ha med serveringsutstyr og andre ting du trenger. Du er ansvarlig for at ølet er klart til servering senest 17:00 på arrangementet.

Påmelding for bryggere på http://www.norbrygg.no/pf2015/

Annen informasjon
Det er 18 års aldersgrense på arrangementet. Unntatt øl som deltar i konkurransen er medbrakt alkohol ikke tillatt. Kommersielt framstilt alkohol er ikke tillatt i lokalet. Personer som er åpenbart påvirket av alkohol har ikke adgang.

I fjor hadde vekterne en forholdsvis enkel jobb, og det var lite problemer med berusede personer. Gjør ditt til at arrangementet blir et hyggelig hjemmebryggertreff, med fokus på kvalitet og ikke mengde.
 
Sist redigert:
Hm lørdag 31. november eksisterer nå ikke i dette universet. lørdag 29.november eksisterer men jeg har på følelsen at det heller ikke er denne dagen..
 
Deltagere som stiller ut øl
Deltagere som skal stille ut øl må ha med minst 19 liter av hvert øl. Dette er for at mange nok skal få mulighet til å smake på ølet ditt. Du kan selvfølgelig ta med mer enn 19 liter, og om du bruker fat, flasker, cask eller noe annet er opp til deg. Deltar du med et øl, kommer du og en medbrygger gratis inn på arrangementet. Har du flere øl, får du ta med deg to medbryggere eller hjelpere per øl.

Man kan altså stille med dobbelt så mange personer som øl?

Har man planlagt når deltakere kan begynne å rigge?
 
Har man planlagt når deltakere kan begynne å rigge?

Om det blir som i fjor er det et par timer før arrangementstart. Plenty av tid til å rigge seg ferdig, samt ta en liten smakerunde før dørene åpnes ;) Good times!

Edit: Ser Gustav er på her, så da fikk du vel et mer korrekt svar der :)
 
To ting:

1. Da jeg logget meg inn, stod det allerede listet opp det jeg hadde meldt på forrige gang. Blir påmelding kun laget når man logger inn? Eller finnes det mange påmeldinger fra folk som var med forrige gang og ikke er klar over at de er påmeldt igjen?

2. Når vil dere vite navn (og evt antall) på medbryggere?
 
Hmm, får ikke betalt verken med Visa eller Mastercard. Bare jeg som sliter? DNB..

Kunne ikke bekrefte kjøp
Betalingsformidleren kunne ikke trekke beløpet fra kortet ditt fordi kortet ble avvist.

Kontakt support@hoopla.no for mer informasjon.
 
1. Da jeg logget meg inn, stod det allerede listet opp det jeg hadde meldt på forrige gang. Blir påmelding kun laget når man logger inn? Eller finnes det mange påmeldinger fra folk som var med forrige gang og ikke er klar over at de er påmeldt igjen?

Jeg skal sjekke opp.

2. Når vil dere vite navn (og evt antall) på medbryggere?

Vi sender ut detaljert informasjon til bryggerne når det nærmer seg.
 
To ting:
1. Da jeg logget meg inn, stod det allerede listet opp det jeg hadde meldt på forrige gang. Blir påmelding kun laget når man logger inn? Eller finnes det mange påmeldinger fra folk som var med forrige gang og ikke er klar over at de er påmeldt igjen?

Det var en feil. Jeg tror jeg har fått rettet den nå. Kan du bekrefte?
 
Tilbake
Topp