Mulig øldommerkurs i Stavanger

ok men da tror jeg lokalet jeg har i tankene er passende, har ikke prosjektor da. skal få sjekket ut om det er mulig og få bruke lokalet datoene det er snakk om.
 
Mulig jeg ikke fikk det med meg men hva er maks antall deltakere på et slikt kurs? (sitter å fyrer av en mail med forespørsel til et lokale)
 
Mulig jeg ikke fikk det med meg men hva er maks antall deltakere på et slikt kurs? (sitter å fyrer av en mail med forespørsel til et lokale)

Tja, 15-20 stykker er vel omlag det vi har hatt som maks. Ellers kan du telle de som har meldt sin interesse i tråden. Det burde gi et greit estimat på antallet vi blir.
 
Vil gjerne være med på kurset dersom datoen passer. Kan også være med å organisere dersom datoen passer.
 
Jeg er gjerne med, alle helger passer (hva er buyin på dette eventent forresten?)
Jeg kan også stille med smaksglass (24 x nøgne Ø, 24 x whatsbering, 12 x malt&humle).
 
Interessert i å være med, om det fremdeles er ledig plass. Alle helgene passer. Kan også rekke opp hånda for eventuelle gjenstående arbeidsoppgaver.
 
Vi (2 st.) er også interessert i å være med; alle helgene passer. Kunne bistå med 24 st. ølglass og hjelpe med logstikken.
 
Flott, da tror jeg at vi får nok deltagere til å holde kurset!

Alt vi mangler da er en lokal person som kan ta ansvar for å få organisert det praktiske (skaffe lokale, gjøre innkjøp, hjelpe underveis i kurset). Personen må gjerne deligere oppgavene, men dommerkomiteen trenger en kontaktperson som har ansvaret. Hvem melder seg? Er det ingen som melder seg klarer vi ikke å holde kurset i Stavanger.
 
Jeg er gjerne med, alle helger passer (hva er buyin på dette eventent forresten?)
Jeg kan også stille med smaksglass (24 x nøgne Ø, 24 x whatsbering, 12 x malt&humle).

Kurset er gratis for Norbryggs medlemer (men som sagt, vi trenger hjelp fra lokale til det praktiske).

Vi bruker engangs plastglass da det er det samme som vi bruker når vi dømmer øl i konkuranser.
 
Er det virkelig ingen i Stavangerområdet som kan ta på seg organiseringsjobben? Personen kan selvfølgelig delta på kurset.

Blir det kurs i Stavanger kommer vi også til å holde eksamen i Stavanger på samme tidspunkt som i de andre byene (26. februar kl 1800).
 
Hadde dei ikke vært for at Stavanger ligger så forbasket usentralt til i forhold til Hjelmeland... ..men om noe kan ordnes fra der hvor en er, så skal jeg bidra.
 
Da har jeg satt meg på en PC og kan oppsummere mine bidrag så langt.
Litt enklere med tastatur foran seg, enn å skrive korte innlegg på mobil.

Altså: jeg kan ta på meg å arrangere dommerkurset 7-8 februar (hvis lokalet fortsatt er ledig)
Sted Havørnhuset, Tananger (leiepris for 2 dager 4000.- inkl. kjøkken)

Skal jeg stå som fasilitator, må det bli i mitt eget nærområde, med tanke på egeninnsats (sjauing, rigging)

Noen med makt og myndighet må gi meg et go/nogo for dette alternativet.
Hvis det ikke blir dette sted, eller på denne datoen, stiller jeg meg disponibel til å hjelpe til der det måtte bli.

mvh
Audun
 
Flott Audun! Jeg må ta en rask diskusjon med resten av dommerkomiteen så sier jeg ifra.

Det er en dum ting med den helgen og det er at det bare er drøye to uker før eksamen. Går det greit for dere? (Det er litt å lese på før eksamen.)
 
(Det er litt å lese på før eksamen.)
Eksamensdagen skal jeg på nattevakt kl 23. Så jeg kan forhåpentligvis gå opp til eksamen uten å svelge (#nudgenudgewinkwink). Ellers er det vel bare å omprioritere lesing til eksamen, i stedet for lesing av forum.

Nå vet ikke jeg hvordan eksamen avholdes, så gi meg litt slakk i fortsettelsen:
Må kandidatene samles for å avlegge eksamen?
Har ikke sjekket om det samme lokalet er ledig på eksamensadatoen. Et lokale må vi klare å skaffe, dersom det er behov for det.
 
ENå vet ikke jeg hvordan eksamen avholdes, så gi meg litt slakk i fortsettelsen:
Må kandidatene samles for å avlegge eksamen?
Har ikke sjekket om det samme lokalet er ledig på eksamensadatoen. Et lokale må vi klare å skaffe, dersom det er behov for det.

Det er en fordel å samles for eksamen, for det gjør gjennomføring enklere. Vi prøver å finne en løsning som gjør at folk som ikke har mulighet til å møte opp (veldig lang reiseveg, vakt e.l.), men selv om vi får det til, blir det mye ekstra jobb.

Eksamen er multiple choice og tar 60 minutter.
 
Tilbake
Topp