Billetter og påmelding til publikums favoritt 2015

Øyvind;

Som det blir nevnt, et bord er ca 1,8, har du med et brygg deler du bord med noen andre som har med et brygg.
Har du 2 eller flere brygg så får du et fult bord.

(Dette betyr også at en hjemmelaget bar ikke skal overstike 1,80)

En annen viktig ting. Har du ikke med minst 18 liter av et brygg så teller ikke det brygget for 2 personer.
En tredje viktig ting; har du med 2 eller flere øl, regnes det som juks å samle alle stemmene på et øl. (F.eks overtale folk til å stemme på øl #1 når de egentlig ville stemme på øl #2)

Tidligere har man fått plass i forhold til antall øl.. Om man har 5 øl og er 10 personer trenger man jo mer plass..
 
Tidligere har man fått plass i forhold til antall øl.. Om man har 5 øl og er 10 personer trenger man jo mer plass..

De to årene jeg har vært med å arrangere har vi hatt de reglene. (om noen har tatt seg til rette og tatt mer plass er en helt annen sak, men der kommer vi til å være strengere i år. )
 
Øyvind;

Som det blir nevnt, et bord er ca 1,8, har du med et brygg deler du bord med noen andre som har med et brygg.
Har du 2 eller flere brygg så får du et fult bord.

(Dette betyr også at en hjemmelaget bar ikke skal overstike 1,80)
#2)
Lenger opp i denne tråden er det - som svar på spørsmål fra meg - informert om at plass for to brygg er 2 meter. Vi har derfor bygd bar på to meter. Håper vi ikke blir nektet adgang...
 
Fint. Du har selvfølgelig rett i at du ikke lovte eksakt to meter. Men jeg har aldri vært med på dette før og hadde ikke noe annet å forholde meg til.

Kanskje dere kan legge ut konkurranseregler når dere inviterer til PF 2016? Ekstra fint for ferskingene.

Håper det ikke er begrensninger på skjeggete hula hula-piker...
 
Mulig dette er opplyst om før, men jeg finner ikke noe om det:

Når åpnes dørene for utstillere, er det kl 15?
 
Du har nok fått en mail om det, dersom din mail er brukt i påmeldingen ;)
Dørene for utstillere åpnes kl 15:30. Må være ferdig rigget til 16:30, innslipp publikum kl 17:00. Arrangementslutt kl 22:30 og lokalet må være tømt kl 23:00.
:)
 
Prøver meg på det umulige:
Dersom noen har en ikke-medlemsbillett å selge, har jeg en kompis som blir mer enn glad for å kjøpe denne.

Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk
 
Her også et forsøk på det umulige, har noen en ikkemedlemsbillett til overs?
 
Tilbake
Topp