Hei, er det noen fea norbrygg som
Leser/svarer på eposter? Har sendt to til nm@norbrygg.no....
Hei, er det noen fea norbrygg som
Øyvind;
Som det blir nevnt, et bord er ca 1,8, har du med et brygg deler du bord med noen andre som har med et brygg.
Har du 2 eller flere brygg så får du et fult bord.
(Dette betyr også at en hjemmelaget bar ikke skal overstike 1,80)
En annen viktig ting. Har du ikke med minst 18 liter av et brygg så teller ikke det brygget for 2 personer.
En tredje viktig ting; har du med 2 eller flere øl, regnes det som juks å samle alle stemmene på et øl. (F.eks overtale folk til å stemme på øl #1 når de egentlig ville stemme på øl #2)
Ok! Trenger jo svar litt raskt siden det ikke er mange dager igjen til NM..Ja, det er det. Men det kan nok ta et par dager å få svar.
Tidligere har man fått plass i forhold til antall øl.. Om man har 5 øl og er 10 personer trenger man jo mer plass..
Lenger opp i denne tråden er det - som svar på spørsmål fra meg - informert om at plass for to brygg er 2 meter. Vi har derfor bygd bar på to meter. Håper vi ikke blir nektet adgang...Øyvind;
Som det blir nevnt, et bord er ca 1,8, har du med et brygg deler du bord med noen andre som har med et brygg.
Har du 2 eller flere brygg så får du et fult bord.
(Dette betyr også at en hjemmelaget bar ikke skal overstike 1,80)
#2)
Lenger opp i denne tråden er det - som svar på spørsmål fra meg - informert om at plass for to brygg er 2 meter. Vi har derfor bygd bar på to meter. Håper vi ikke blir nektet adgang...
Det er litt usikkert enda, men regn med et sted rundt 2 meter.
Takk for svar, Glenn.
Tror ikke jeg har fått mail med tider.
Hei,Noen som har en billett til overs? Både medl/ikke-medl. er aktuelt
Lykken stod meg bi, fikk tilbud om å kjøpe en 2 min etter du responderte ser ut som du ikke får probl m å finne noen andre! Men takk for tilbudet!Hei,
Jeg har fått en medlems billett tilovers. Ønsker du fortsatt billett?
Hei,
Jeg har fått en medlems billett tilovers. Ønsker du fortsatt billett?
Kjører første mann til mølla prinsippet... den som måtte trenge en medlems billett, ta kontakt.Kan jeg sette meg på ønskeliste? Jeg skal bare høre med kompisen min om han vil melde seg inn i Norbrygg først.