• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

6 packholder av plast

Rydin

Norbrygg-medlem
Hei!

Jeg har sett etter en grei måte å ha med seg ølflasker, men kan ikke finne noe i norske butikker.
Så da så jeg til Kina og kom over disse plastholderene for 6 pack.

6_pack_bottle_carrier.jpg

6_pack_bottle_carrier (1).jpg

De hadde vært perfekt for mitt bruk, men jeg må bestille litt fler enn jeg trenger selv.
Har planer om å få hjem noen prøver for å se om de er ok.
Den skal tåle 7kg. I følge min vekt veier en 0.5 l flaske 875g med innhold.

Er det interesse her for slike flaskeholdere av plast?
 
Sist redigert:
Jeg venter på samples så kan ikke si noe om kvaliteten ennå, men regner med at de kan brukes flere ganger.
Om det er engangs så er det ikke interessant for meg.
Pris er avhengig av frakt fra Kina, men jeg gjetter på 4-5kr stk
 
koster 100 dollar for 1000stk som er minste antall man kan bestille.
Da er man vel sikret for en stund:D
 
Jeg har ingen planer om å selge for kostpris. Hvis jeg skal ta jobben med å sende dette landet rundt så vil jeg ha noe fortjeneste. Det er ikke noe jeg legger skjul på. Hvis det er null interesse så bestiller jeg ikke fra Kina.
De koster $0.1 per stk for 1000stk. Jeg har ikke fått noen pris på frakt til norge. 1000stk veier 15kg, og om det er veldig stor interesse vurderer jeg å bestille mer enn 1000. Jeg regner med at frakten er grei, den bruker å være det fra Kina.

Dette var grunnen til at jeg ikke la ut pris i første post. Jeg vet prisen på produktet, men aner ikke pris på frakt ennå.
Anders kan gjerne ta over hvis han ønsker å gi bort gratis, men da er jeg først i kø for 50 stk ;)
 
Jeg tør ikke gjette på pris ennå. Regner med at jeg kan svare på det i morgen.
Men er det interesse for slike plastholdere?
Hvor mange vil folk ha?
Hvilken pris er ok?
 
Dessverre blir fraktprisen fra Kina så høy at jeg ikke kommer til å bestille slike.
 
Jeg har faktisk ikke fått fraktpris på disse ennå. Jeg spurte om pris på 6-pack i papp fra en annen leverandør samtidig og rotet med hvem som var hvem. De i papp kommer på 5kr stk før norsk moms og evt annet for en bestilling på 3000 stk.
Jeg regner med at jeg får svar på fraktpris på de i plast i natt.
 
Hei

Jeg vet ikke hva jeg ville ha betalt, siden jeg bruker mye fat. Men hvis det er av en kvalitet som gjør at en kan bruke det flere ganger så er ikke en pris på kanskje 6 kr pr stk noe avskrekkende. Litt avhengig av hvor mange en person kjøper med deg så er det vel mulighet at du diffensier prisene etter antall personene kjøper. Og det må jo uansett dekke kostnader du måtte ha og evt må ha for å gidde å kjøpe inn og selge

Kjøper en person 100 stk, så er jo det bedre for mdeg. Mindre arbeid i forhold til pakking og sending. Og du sikret deg mot å brænne inne med et større antall av disse. Skal du dele opp 1000 stk til 100 personer som skal ha 10 hver så får du er voldsomt arbeid, med å følge med at du får inn penger og pakking ,svaring på emailer m.m og da må du ta deg mye bedre betalt..

Jeg var mest interessert i pris pga mange av selgerer fra kina kanskje velger feil transport eller at de krever at du har egen avtale med en transportør som dhl, fedex eller lignende. Så i utgangspunktet er ikke jeg så interessert i produktet men hva du måtte betale i frakt. Men det kan du også sende meg i pm hvis det er noe du ikke vil dele det åpent..

Beklager å kuppe tråden din

Easybrew
 
Sist redigert:
Tilbake
Topp