Spør Bryggselv

Status
Stengt for ytterligere svar.

BRYGGSELV AS

Samarbeidspartner
Vi får en del henvendelser her på Norbrygg-forumet om stort og smått. For å få bedre oversikt ønsker vi å samle alle disse henvendelsene i en tråd fremover. Det vil være fordelaktig, da spørsmål og svar vil være synlig for alle.

I utgangspunktet vil vi svare på det meste, men spørsmål om spesifikke ordre eller henvendelser som haster bør rettes til vår supporttelefon eller e-post.

Du når oss mellom kl. 08:00 og 16:00, mandag til fredag, på telefon 992 92 300 eller post@bryggselv.no

Hva kan vi hjelpe deg med?
 
Hei jeg handler til vanlig i Stavanger..
Men har et ønske vedr. den nye butikken.
Er det mulig og kunne lage en hentehylle der.
Da kan en handle på nett for så å hente dette i butikken.

Vil samtidig skryte over betjeningen i Bryggselv Stavanger.

Geir Steinskog
 
Håper dere kan gjøre noe med nettbutikken, som virker litt "form over funksjon". Se f.eks. på denne humleoversikten - hvorfor ikke ha den som vanlig liste med all info + lagertilgjengelighet?

Har dere mulighet å prøve å få tak i noe som denne: http://www.morebeer.com/products/oxywand-05-micron.html

Ellers er jeg veldig fornøyd med service og priser.

Tips til de som bor i Oslo er å bestille på nettbutikken og velge henting i butikk. Meget behagelig... :)


upload_2015-4-23_10-57-44.png
 
Kan bryggselv sjå om det er muligt å gå inn avtaler med fraktselskap slik at frakten på større pakker ut til utkantene kunne komt ein del ned i pris ?

Hei, har tatt dette videre opp i systemet. Kommer tilbake til deg når vi har mer informasjon.

Hei jeg handler til vanlig i Stavanger..
Men har et ønske vedr. den nye butikken.
Er det mulig og kunne lage en hentehylle der.
Da kan en handle på nett for så å hente dette i butikken.

Vil samtidig skryte over betjeningen i Bryggselv Stavanger.

Geir Steinskog

Alltid hyggelig med skryt, skal bringe det videre til betjeningen! Vi jobber i disse dager med en ny nettbutikkløsning hvor man kan velge henting i alle våre butikker. Det vil skje store ting i løpet av juni.

Håper dere kan gjøre noe med nettbutikken, som virker litt "form over funksjon". Se f.eks. på denne humleoversikten - hvorfor ikke ha den som vanlig liste med all info + lagertilgjengelighet?

Har dere mulighet å prøve å få tak i noe som denne: http://www.morebeer.com/products/oxywand-05-micron.html

Ellers er jeg veldig fornøyd med service og priser.

Tips til de som bor i Oslo er å bestille på nettbutikken og velge henting i butikk. Meget behagelig... :)

Se over. Ønsket er forøvrig notert og sendt videre til de rette personene.
 
Flott å høre at det kommer hent selv i disse andre butikkene deres ;)

Jeg var i Larvik butikken deres forrige helg, og vil bare si, servicen jeg fikk i butikken er helt fantastisk. Fortsett på denne stien :)
 
Noen mulighet for at dere kan ta inn igjen WLP645, ser den er borte fra gjærutvalget.

Vi kan i utgangspunktet ta inn alle gjærtypene fra WhiteLabs og Wyeast. Gjær er ferskvare, så vi vil ikke alltid ha typene det går minst av på lager. Hvis du, som nå, ønsker en spesifikk gjærtype har vi et produkt som kalles WLP spesialbestilling (link). Dette produktet bestilles på vanlig måte, med gjærønsket i kommentarfeltet i kassen. Da bestiller vi et rør til deg på vår neste bestilling. Det samme gjelder Wyeast spesialbestilling. (link)
 
Kommer det kortterminal på Sofiemyr lageret?? Slik at man kan bråkjøpe ting over disk som man glemte på ordren.
 
en bryggebutikk i Tromsø trengs sårt, koster fort 1 til 2 brygg i frakt, + den lille butikken som finnes selger kun malt og noen få humlesorter og de er ikke no god på, ho som driv det til daglig vil mer, nen blir strupet av hennes ledere igjen. markede i Tromsø er stort og øker fort

Sent fra min LG-D855 via Tapatalk
 
en bryggebutikk i Tromsø trengs sårt, koster fort 1 til 2 brygg i frakt, + den lille butikken som finnes selger kun malt og noen få humlesorter og de er ikke no god på, ho som driv det til daglig vil mer, nen blir strupet av hennes ledere igjen. markede i Tromsø er stort og øker fort

Sent fra min LG-D855 via Tapatalk
+1
Flytter dit på Fredag neste uke, så det hadde jo bare vært knall ;)
 
en bryggebutikk i Tromsø trengs sårt, koster fort 1 til 2 brygg i frakt, + den lille butikken som finnes selger kun malt og noen få humlesorter og de er ikke no god på, ho som driv det til daglig vil mer, nen blir strupet av hennes ledere igjen. markede i Tromsø er stort og øker fort

Sent fra min LG-D855 via Tapatalk

bryggebryggeren@gmail.com leverer det du ønsker
 
Hei,
Er det mulig å få borret hull og få montert gjennomføring/krane hos bryggselv stavanger?
Mvh Oddgeir
 
Hei,
Er det mulig å få borret hull og få montert gjennomføring/krane hos bryggselv stavanger?
Mvh Oddgeir

Hei Oddgeir,

Vi har utstyr til å kunne ta hull i kjele. Kom innom med kjelen, så markerer vi stedet hvor du ønsker å ha hullet.
Dersom du ønsker det monterer vi også kranen på kjelen. Enten om du kjøper en ny når du er innom butikken, eller har en liggende fra før.

Selve hulltakingen tar vi som regel på morgenen dagen etter, og er da klar for avhenting. Vi sender deg alltid en SMS som påminnelse at din kjele er står og venter :)
 
Vil skryte av Brygg selv som jeg har brukt siden dere startet. Det samme med betjeningen i Stavanger som gir utrolig bra service. Men hvorfor tar ikke dere imot kontanter? Det er et tvunget betalingsmiddel.
 
Kommer det kortterminal på Sofiemyr lageret?? Slik at man kan bråkjøpe ting over disk som man glemte på ordren.

Heisann, vi har desverre ingen planer om dette. Skulle du allikevel stå på Sofiemyr med skjegget i meskekaret så vil jeg anbefale deg å sjekke ut PayPal. Legger man inn kortinformasjonen sin der så er man kun et brukernavn og passord unna slike spontankjøp. Veldig greit når man er på farten, da man ikke trenger kodebrikke.

en bryggebutikk i Tromsø trengs sårt, koster fort 1 til 2 brygg i frakt, + den lille butikken som finnes selger kun malt og noen få humlesorter og de er ikke no god på, ho som driv det til daglig vil mer, nen blir strupet av hennes ledere igjen. markede i Tromsø er stort og øker fort

Må nok skuffe deg også, det er ingen konkrete planer for dette i disse dager. Du skal riktignok ikke se bort i fra at det kan skje i fremtiden.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Tilbake
Topp