1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Spør Bryggselv

En tråd i 'Bryggselv AS' startet av BRYGGSELV AS, 23 Apr 2015.

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.
  1. TorsteinO

TorsteinO
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Hehe, hva ville da egentlig være forskjellen på dette og butikkene? ;)

2. Newman

Newman
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Forskjellen er at det er fordelaktig for meg og andre forbrukere som ikke bruker butikken på Hasle. Og at man kan bråkjøpe ting som man glemmer på henteordre.

3. TorsteinO

TorsteinO
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Du misforstod meg litt @Newman. Poenget mitt er at om det blir for tilrettelagt for den slags handler på sofiemyr, så sitter plutselig bryggselv med en vanlig butikk der også, bare med et veldig stort lager.

4. cjohansen

cjohansen
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Jeg har fått plutselige behov på Sofiemyr-lageret tidligere. Det løste vi enkelt ved at jeg bestilte og betalte på mobilen, og så "pakka" de ordren umiddelbart. Uslåelig service, som alltid.

5. Geir Ove

Geir Ove
    Expand Collapse
    Dommer

Prøver meg igjen siden mitt spørsmål står ubesvart. Hvorfor aksepterer dere ikke kontant betaling når dette er tvunget betalingsmiddel i Norge?

Tommyf og Håvard Skjevling liker dette.
  6. BRYGGSELV AS

BRYGGSELV AS
    Expand Collapse
    Samarbeidspartner

Hei, beklager at spørsmålet ditt ikke ble fanget opp med en gang.

Nå som butikken i Stavanger får nye lokaler vil det ikke være problematisk å benytte seg av kontanter.

Geir Ove liker dette.
  7. Draugen

Draugen
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Noen planer om å ta inn Conan-gjær?

tomel liker dette.
  8. BRYGGSELV AS

BRYGGSELV AS
    Expand Collapse
    Samarbeidspartner

@Draugen Det kommer til å bli mulig å spesialbestille fra hele utvalget til http://www.theyeastbay.com/ i nær fremtid.

Følg med på nettbutikken eller facebook for lansering.

Per Buer liker dette.
  9. Draugen

Draugen
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Nice! Sammen med hopshot formoder jeg

10. RobertG

RobertG
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

11. Finn Berger

Finn Berger
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Som flere andre her er jeg veldig fornøyd med servicen jeg får i butikken (Hasle). Det som frustrerer meg litt, er at det er så mye av det dere har som dere ikke har:(. Etterspørselen har vel økt veldig fort, men likevel ... . Er det grunn til å håpe på bedring her?

Dessuten et lite oppheng jeg har; kampen mot særskriving av sammensatte ord. Der synder dere fælt. Et eksempel: "Magnet dreven kvalitets pumpe" - som dere forøvrig ikke har:p!

#31 Finn Berger, 7 Mai 2015
    Sist redigert: 7 Mai 2015
  12. BRYGGSELV AS

BRYGGSELV AS
    Expand Collapse
    Samarbeidspartner

Er det slike du ønsker deg?

Det hadde også vært fint med et alternativ på spraymalt mellom 1,4 og 22,5 kg. Hvor har det blitt av 5kg sekkene? http://www.bryggselv.no/products/spraymalt-lys-5kg

Disse er bestilt :)

Hyggelig å høre at du er fornøyd! Det kan være mange årsaker til at vi ikke har produkter inne og vi har full forståelse for at det kan være frustrerende. Noen spesifikke produkter du sikter til? Vi jobber alltid med å bli bedre, og gjør det vi kan for å opprettholde et stort varelager.

Dessuten et lite oppheng jeg har; kampen mot særskriving av sammensatte ord. Der synder dere fælt. Et eksempel: "Magnet dreven kvalitets pumpe" - som dere forøvrig ikke har:p!
    Kan trøste deg med at dette vil bli vesentlig bedre i nær fremtid.

BjørnarV liker dette.
  13. RobertG

RobertG
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

14. Staro

Staro
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Hvor lang tid tar det fra bestilling til man kan hente i butikk? (gitt at alle varer er på lager i butikken)

15. joikakaka

joikakaka
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Når kommer det inn litersflasker med flytende kandissukker igjen?

16. BRYGGSELV AS

BRYGGSELV AS
    Expand Collapse
    Samarbeidspartner

Enda tykkere vegg, , 1/2"ID, 7/8"OD, 3/16" Wall :)

Ønsket er notert, men jeg vil anbefale deg å kjøpe disse fra Amazon enn så lenge.

Dette varierer mye. Vi pleier å pakke varer om morgenen og i perioder med lite pågang. Det betyr altså at om du bestiller på en lørdag så kan du ikke regne med å hente varene dine i butikk samme dag. Noen ganger kan det ta fem minutter, andre ganger kan det gå et døgn.

Du får en e-post med beskjed når varene dine er klare til å hentes.

Vi bestiller dette fra leverandør i dag. Derfra kan det gå både en og to uker før det er pakket, så jeg ville nok ikke planlagt brygging med store mengder kandisirup før i juni.

17. cjohansen

cjohansen
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Ikke for å være døv mot butikken som selger sirupen, men du kan med stort hell lage egen sirup kun ved å koke sukker, vann og gjærnæring. Det eneste utstyret du trenger er et nogenlunde nøyaktig termometer. Jeg har prøvd meg frem ganske mye med dette og må si at jeg syns denne sirupen har mye større og mer interessant smak enn de flaskene... https://forum.norbrygg.no/threads/h...eg-kjopt-diammonium-fosfat.26024/#post-273188

18. Erlend Meyer

Erlend Meyer
    Expand Collapse
    Registrert bruker

19. BRYGGSELV AS

BRYGGSELV AS
    Expand Collapse
    Samarbeidspartner

Vi har fått flere hendvendelser angående dette, men vi må undersøke med produsenten. Ønsket er sendt videre til innkjøpsavdelingen.

Erlend Meyer liker dette.
  20. Bjarte H

Bjarte H
    Expand Collapse
    Dommer

Hei Bryggselv. Kan dere opplyse om (gjerne på interenttsiden deres) om hvordan dere oppbevarer råvarene? Gjerne også med info om hvordan de er blitt pakket og oppbevart før de ankommer deres varehus.

Annen informasjon som hadde vært kjekt å vite er hvor humlen kommer fra foruten hvilket land den er dyrket i. Til eksempel er det stor forskjell på samme humlevariant dyrket på øst- og vestkysten i USA.

Anders- liker dette.
Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.

Del denne siden