Hehe, hva ville da egentlig være forskjellen på dette og butikkene?Kommer det kortterminal på Sofiemyr lageret?? Slik at man kan bråkjøpe ting over disk som man glemte på ordren.
Hehe, hva ville da egentlig være forskjellen på dette og butikkene?Kommer det kortterminal på Sofiemyr lageret?? Slik at man kan bråkjøpe ting over disk som man glemte på ordren.
Forskjellen er at det er fordelaktig for meg og andre forbrukere som ikke bruker butikken på Hasle. Og at man kan bråkjøpe ting som man glemmer på henteordre.Hehe, hva ville da egentlig være forskjellen på dette og butikkene?
Prøver meg igjen siden mitt spørsmål står ubesvart. Hvorfor aksepterer dere ikke kontant betaling når dette er tvunget betalingsmiddel i Norge?
Har dere mulighet til å ta inn noen høykvalitets silikonslanger med ekstra tykk vegg, type; White SiliconeTubing, 1/2"ID, 7/8"OD, 3/16" Wall, 10' Length, http://www.amazon.com/gp/product/B000FN13SA/ref=as_li_ss_tl?ie=UTF8
Som flere andre her er jeg veldig fornøyd med servicen jeg får i butikken (Hasle). Det som frustrerer meg litt, er at det er så mye av det dere har som dere ikke har. Etterspørselen har vel økt veldig fort, men likevel ... . Er det grunn til å håpe på bedring her?
Hvor lang tid tar det fra bestilling til man kan hente i butikk? (gitt at alle varer er på lager i butikken)
Når kommer det inn litersflasker med flytende kandissukker igjen?
Når kommer det inn litersflasker med flytende kandissukker igjen?
Har dere planer om å ta inn/få produsert BIAB maltkurv som passer til 50 liters kjele?