Spør Bryggselv

Status
Stengt for ytterligere svar.
Du misforstod meg litt @Newman. Poenget mitt er at om det blir for tilrettelagt for den slags handler på sofiemyr, så sitter plutselig bryggselv med en vanlig butikk der også, bare med et veldig stort lager.
 
Prøver meg igjen siden mitt spørsmål står ubesvart. Hvorfor aksepterer dere ikke kontant betaling når dette er tvunget betalingsmiddel i Norge?

Hei, beklager at spørsmålet ditt ikke ble fanget opp med en gang.

Nå som butikken i Stavanger får nye lokaler vil det ikke være problematisk å benytte seg av kontanter.
 
Som flere andre her er jeg veldig fornøyd med servicen jeg får i butikken (Hasle). Det som frustrerer meg litt, er at det er så mye av det dere har som dere ikke har:(. Etterspørselen har vel økt veldig fort, men likevel ... . Er det grunn til å håpe på bedring her?

Dessuten et lite oppheng jeg har; kampen mot særskriving av sammensatte ord. Der synder dere fælt. Et eksempel: "Magnet dreven kvalitets pumpe" - som dere forøvrig ikke har:p!
 
Sist redigert:
Har dere mulighet til å ta inn noen høykvalitets silikonslanger med ekstra tykk vegg, type; White SiliconeTubing, 1/2"ID, 7/8"OD, 3/16" Wall, 10' Length, http://www.amazon.com/gp/product/B000FN13SA/ref=as_li_ss_tl?ie=UTF8

Er det slike du ønsker deg?

Det hadde også vært fint med et alternativ på spraymalt mellom 1,4 og 22,5 kg. Hvor har det blitt av 5kg sekkene? http://www.bryggselv.no/products/spraymalt-lys-5kg

Disse er bestilt :)


Som flere andre her er jeg veldig fornøyd med servicen jeg får i butikken (Hasle). Det som frustrerer meg litt, er at det er så mye av det dere har som dere ikke har:(. Etterspørselen har vel økt veldig fort, men likevel ... . Er det grunn til å håpe på bedring her?

Hyggelig å høre at du er fornøyd! Det kan være mange årsaker til at vi ikke har produkter inne og vi har full forståelse for at det kan være frustrerende. Noen spesifikke produkter du sikter til? Vi jobber alltid med å bli bedre, og gjør det vi kan for å opprettholde et stort varelager.

Dessuten et lite oppheng jeg har; kampen mot særskriving av sammensatte ord. Der synder dere fælt. Et eksempel: "Magnet dreven kvalitets pumpe" - som dere forøvrig ikke har:p!
Kan trøste deg med at dette vil bli vesentlig bedre i nær fremtid.
 
Hvor lang tid tar det fra bestilling til man kan hente i butikk? (gitt at alle varer er på lager i butikken)
 

Enda tykkere vegg, , 1/2"ID, 7/8"OD, 3/16" Wall :)

Ønsket er notert, men jeg vil anbefale deg å kjøpe disse fra Amazon enn så lenge.


Hvor lang tid tar det fra bestilling til man kan hente i butikk? (gitt at alle varer er på lager i butikken)

Dette varierer mye. Vi pleier å pakke varer om morgenen og i perioder med lite pågang. Det betyr altså at om du bestiller på en lørdag så kan du ikke regne med å hente varene dine i butikk samme dag. Noen ganger kan det ta fem minutter, andre ganger kan det gå et døgn.

Du får en e-post med beskjed når varene dine er klare til å hentes.


Når kommer det inn litersflasker med flytende kandissukker igjen?

Vi bestiller dette fra leverandør i dag. Derfra kan det gå både en og to uker før det er pakket, så jeg ville nok ikke planlagt brygging med store mengder kandisirup før i juni.
 
Når kommer det inn litersflasker med flytende kandissukker igjen?

Ikke for å være døv mot butikken som selger sirupen, men du kan med stort hell lage egen sirup kun ved å koke sukker, vann og gjærnæring. Det eneste utstyret du trenger er et nogenlunde nøyaktig termometer. Jeg har prøvd meg frem ganske mye med dette og må si at jeg syns denne sirupen har mye større og mer interessant smak enn de flaskene... https://forum.norbrygg.no/threads/h...eg-kjopt-diammonium-fosfat.26024/#post-273188
 
Hei Bryggselv. Kan dere opplyse om (gjerne på interenttsiden deres) om hvordan dere oppbevarer råvarene? Gjerne også med info om hvordan de er blitt pakket og oppbevart før de ankommer deres varehus.

Annen informasjon som hadde vært kjekt å vite er hvor humlen kommer fra foruten hvilket land den er dyrket i. Til eksempel er det stor forskjell på samme humlevariant dyrket på øst- og vestkysten i USA.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Tilbake
Topp