Oslomesterskapet 2015

Er sider innafor, eller bør det være øl? Har noe i gjære som ligger an til å bli spennende!
Veldig godt spørsmål. Mulig det blir vanskelig for Schouskjelleren å brygge cider, men hva med en eeeehhh.. side(r)konkurranse? Beste-ikke-akkurat-øl-men-fullt-ut-drikkbare-kreasjon?
Edit: får høre med Innnovasjon Norge om premiesponsing. :p
Sent fra min HTC One X via Tapatalk
 
Du har et poeng Anders. Fyll pokalen med imp.stouten din, så henter jeg den selv.:)

Sent fra min HTC One X via Tapatalk
 
Du har et poeng Anders. Fyll pokalen med imp.stouten din, så henter jeg den selv.:)

Sent fra min HTC One X via Tapatalk
Jeg skal gi deg pussig brygg, jeg. I år stiller Ring 3 med en 8% imperial stout med en hel pakke Regia Bakekakao oppi! Jeg har kalt den "Ring 3 Trafikkakaos" som en hyllest til tunnelstengningene. Hvis den også faller i smak, så er det publikummet ditt som er pussig. :-D

Så da blir vel Ring 3 deltager #21.
 
Veldig gode nyheter Anders det er en ære å ha Ring3 som deltakere. Så får vi se om det ikke blir hat trick.
 
Det er fremdeles noen plasser igjen for deltakere i Oslomesterskapet.

Sent fra min HTC One X via Tapatalk
 
Nydelig. Vi gleder oss noe aldeles forferdelig. Hva med å lage en liten avstemning (veiledende selvfølgelig, for kokken Tore er en egenrådig jævel).
Grove hjemmelagde pølser@(din stemme nr)
Pulled pork sandwich@(din stemme nr)
Lammeribbe@(din stemme nr)
Eks:
Lammeribbe@1 (ettersom jeg var den første til å stemme på lammeribbe)

Sent fra min HTC One X via Tapatalk
 
Veldig mange flotte deltakere i år. Skal se vi unngår pussige vinnere denne gangen. Sant Anders? ;-)

Sent fra min HTC One X via Tapatalk
 
Tilbake
Topp