• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Ny bryggebutikk

Status
Stengt for ytterligere svar.
Helt fantastisk selvinnsikt på folk som dømmer en butikk nord og ned allerede før de har fått sjans å selge et eneste produkt... Ønsker forøvrig nye eiere hell og lykke til, mangfold og konkuranse er bra for oss eventuelle kunder og forbukere ;)
 
Ja så lenge det ikke er noen kobling til tidligere eier. Men mitt inntrykk er som sagt ikke det. Selvsagt kan det Være feil. La oss håpe det :)
 
Ikke godt å si. Uten å være aldersdiskriminerende er jeg redd en pensjonert mann i sin beste alder ikke helt skjønner hvordan sosiale medier fungerer. Kanskje han sitter og ser på at det raser rundt ham og prøver å redde stumpene. Kanskje han er en bra fyr som vil godt. Kanskje han er av samme ulla som Rune. Jeg sitter og vurderer om jeg skal sende ham en PM om denne tråden. Han burde vært innom her forlengst...
Jeg sendte han en melding på Facebook i går kl 19 om denne tråden. Ser ut som han har lest meldingen, men ikke skrevet noe svar til meg. Jeg forventer ikke noe svar, det var bare et heads up til han.
 
Hva med å gi ny eier en ny tjangs? Alle fortjener en ny tjangs.
Det kan være nyttig å spore gamle eier og følge med på hans nye firmaer han registrerer

Jeg forstår sinne og frustrasjon når noen lurer og svindler. Har selv ved to anledninger blitt lurt for 700 K tilsammen. Men det er bare å krumme ryggen og gå videre. Dyr lærdom men det måtte vel til for å lære
 
Jeg tror (og håper) at ca ingen vil handle derfra før man har fått garanti for at tidligere eier ikke er involvert i noe som helst.

For alt vi vet så sitter fortsatt tidligere eier og drar i trådene og at overtakelsen var mer kosmetisk siden han fikk så frynsete rykte.
 
Hva med å gi ny eier en ny tjangs? Alle fortjener en ny tjangs.
Det kan være nyttig å spore gamle eier og følge med på hans nye firmaer han registrerer

Jeg forstår sinne og frustrasjon når noen lurer og svindler. Har selv ved to anledninger blitt lurt for 700 K tilsammen. Men det er bare å krumme ryggen og gå videre. Dyr lærdom men det måtte vel til for å lære
700K ?? Det hadde ikke jeg tatt så lett på.
 
Jeg skal ihverfall prøve ut butikken. Kortere for meg å kjøre dit enn inn til Stavanger.
 
Jeg handlet malt og humle der i forrige uke som jeg fikk hentet fra lageret på Figgjo. Nærmere for meg enn bryggselv og litt billigere. Hyggelige folk som jeg gjerne handler fra igjen.
 
http://www.instra.com/en/whois/whois-result/hobbybryggeren_no Etter alle solemerker er det tidliger eier som fortsatt eier domenet hobbybryggeren.no
https://w2.brreg.no/enhet/sok/treffliste.jsp?navn=hobbybryggeren as&orgform=0&fylke=0&kommune=0 Veldig like navn på aksjeselskapene da..
Ser ikke ut til at aksjeselskapet har byttet eier.

Hele nettbutikken og varelager, kontaktnettverk er jo kjøpt opp av ny eier. Ny eier har ikke tatt over tidligere aksjeselskapet. Det har opprettet eget selskap i en annen kommune i landet.

Hobbybryggeren.no følger med handel til ny eier, men til alt er orden opp i av Rune så sitter hsn igjen med admin@hobbybryggeren.no emailen, mens nye eiere bruker ny email adresse.

Jeg har selv tatt kontakt med Rune på email admin@hobbybryggeren.no og han svarer iallefall på den mailen. Dette står også på hjemmesiden.

Bare et kort sammendrag av tråden til nye folk som er inne og ser.

Easybrew
 
Hva, hæ - har du i det hele tatt lest tråden?

Det er vel ingenting annet en fakta som står i mitt innlegg? trykker du på linkene så ser du hvem som er juridisk eier av domenet, og selskapene. Regner med at gamle krav rettes mot selskapet 912798372HOBBYBRYGGEREN AS og nye salg går via 915891675HOBBYBRYGGING AS.
Fortsatt er domenet registrert på:
Name.......................: HOBBYBRYGGEREN AS
Id Type....................: organization_number
Id Number..................: 912798372

Veldig rotete da organisasjonsnummer ikke kommer frem på hobbybryggeren.no
 
Det er vel ingenting annet en fakta som står i mitt innlegg? trykker du på linkene så ser du hvem som er juridisk eier av domenet, og selskapene. Regner med at gamle krav rettes mot selskapet 912798372HOBBYBRYGGEREN AS og nye salg går via 915891675HOBBYBRYGGING AS.
Fortsatt er domenet registrert på:
Name.......................: HOBBYBRYGGEREN AS
Id Type....................: organization_number
Id Number..................: 912798372

Veldig rotete da organisasjonsnummer ikke kommer frem på hobbybryggeren.no


De kunne godt å hatt en egen side "Om oss" med info om kontaktinfo og orgnummer. Det er vel også det minste en kunne forvente i dag.

Easybrew
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Tilbake
Topp