Vekker denne tråden til live fremfor å starte en ny.
Først vil jeg bare gi en liten kommentar til de i denne tråden som har vært negative til at andre legger ut dårlige erfaringer de har hatt. Jeg fant ikke denne tråden før det var "for sent", men har ihvertfall nå skjønt at jeg ikke er alene om å være frustrert og forbanna over den elendige service jeg har vært ustatt for. At vi som forbrukere ikke skal kunne dele negative erfaringer er i beste fall totalt misforstått. Etter min mening er dette noe av det beste med internett og forum som Norbrygg sitt. Det skal holde leverandører og andre markedsaktører "i øra". Vi som konsumenter har et verktøy hvor sannheten kommer frem, og hvor de som ikke oppfører seg vil merke at folk får høre om det.
Uansett. Hobbybryggeren AS er solgt og forrige eier er (mer eller mindre) ute. Det er derimot en god del folk, meg selv inkludert, som ikke har fått varer vi har betalt for. Samme greia som er nevnt i denne tråden tidligere, med lovnader om at ting er sendt og en bråte dårlige unnskyldninger. I går ble det en opphetet diskusjon på hans Facebook-gruppe, noe som til slutt førte til at hele gruppen ble slettet! Uansett, det kan tyde på at tiden renner ut for oss som venter på varer fra Rune Toft. Jeg har kjøpt utstyr for 1500,- og har fått mesteparten, men fremdeles står utstyret og samler støv mer enn seks måneder etter at jeg betalte fordi jeg venter på en del som var ødelagt når jeg fikk den.
Før gruppa ble slettet i går, ba vi som var aktive der om den nye eieren kunne gi seg til kjenne og forklare hvordan han og gammel eier i fellesskap skal rydde opp i dette. Det kom aldri noe svar. Og på nettsiden står teksten jeg har limt inn nedenfor, noe jeg tolker som at de mener at Rune skal ordne opp i sine gamle ordre og at den nye eieren ikke bryr seg, ref informasjon om hvordan man kan nå tidligere eier. Det samme ble sagt på Facebook før gruppa ble slettet, der var Rune aktiv og ba meg (og sikkert andre) om å sende ham en PM med hva vi ikke hadde mottatt. Ikke særlig tillitvekkende, spesielt med tanke på at han i mitt tilfelle har en liten haug mailer hvor problemet er beskrevet og han utmerket godt vet hva det gjelder. La dette stå som en advarsel inntil videre. Jeg legger gjerne ut en oppfølgningspost om noe mer skjer i denne saken, enten negativt eller positivt.
http://hobbybryggeren.no/index.php/informasjon-ang-salg-av-hobbybryggeren-i-1
Til alle kunder!
Hobbybryggeren.no er solgt og vi er i en overtakelses periode. Driften skjer nå fra Figgjo i Rogaland.
Det mangler fortsatt endel på på lageret, så det kan forekomme feil i antall på lager, men vi jobber hardt for å få det opp å gå så fort som mulig.
Vi har endre antall til "0" og satt status til "Kan bestilles" på flere av produktene inntil vi får telt opp alle varene og lagt inn riktig antall.
Ring oss på telefon +47 91904990 hvis du lurer på noe.
Tidligere eier Rune Toft nås på e-post: admin@hobbybryggeren.no (e-post adresse vil bli endret når domene er overført til nåværende eier).
Ny mail til oss: kontakt@hobbybryggeren.no
Mvh
Hobbybryggeren.no