• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Ny bryggebutikk

Status
Stengt for ytterligere svar.
Til info, siden jeg mener det hører inn her.

Jeg har fått en PM der han beklager på det sterkeste, og tilbyr seg å ta fatene i retur. Gjengir mitt svar under her. (Håper det er greit Rutof, siden jeg mener dette er saklig informasjon som går på butikk og ikke person).

"Unnskyldning/beklagelse godtas. Har allerede skiftet ut ventilene, vasket av all sot og drit, vasket og desinfisert etter alle kunstens regler. Blei i og for seg brukbare da, etter litt jobb og kroner i tillegg til prisen din + porto. For ordens skyld: Stiller meg på ingen måte bak det jeg og andre oppfatter som hetsing av deg som person på Forumet. Som jeg sa har jeg handlet med deg før uten noe som helst problemer, og har ikke tenkt å slutte med det pga en enkelt hendelse. Keep up the good work!! mvh Nonshaugen."

Dette blir mitt siste innlegg på denne tråden.
 
Mitt siste innlegg i denne tråden, og ja , gjentar sikkert meg selv : det er ikke hetsing av person eller butikk eller noe som helst når en haug med folk forteller om at de har veldig dårlige erfaringer med denne karen og nettbutikken hans. At det er en del folk som får humlen og malten sin og noen andre småsaker som de bestiller betyr alikevel ikke at alle de andre som ikke har fått sine ting da burde være kjempefornøyd og klappe i hendene og være helt enig i at dette er en kjernekar som absolutt må " keep up the good work ". Lykke til videre alle som fortsetter å handle hos han. En dag er det akkurat du som ikke får varene dine.......
 
Anerikke. Men kjenner at jeg bare må ha det. ;)

Da må det nesten være
Original-230-gr.png


eller

43033-43033.jpg
 
ler meg skakk av 'Aner ikke, men kjenner jeg må ha det" -Føler du treffer en Øl-brygger på Kornet!!?!! :D

jeg har kun positive erfaringer med Hobbybryggeren de to-tre gangene jeg har handlet der, men forstår jo at folk blir trekt og føler seg rundlurt om det har gått ett år uten at varene har ankommet.. personlig lever jeg i luxusland og kan kjøre kort vei for å handle malt og humle.. dette handles derfor sjelden over nett da portoen gjerne blir mye dyrere enn produktet..

Den ene gangen det tok litt tid å få varen sendt, ble porto dekket av selger.. noe jeg selvsagt satt stor pris på :)
Skal sies produktet jeg kjøpte ennå ligger innpakket og har ikke blitt brukt..sjøl mo det er 3-4 mnd siden jeg kjøpte det.. Derav extra god latter av sitatet over, 'Hva er det? -Aner ikke, men kjenner jeg må ha det'...


hilsen
Thomas Greig, aka Treig
 
LOL, har aldri handlet på nettbutikken denne tråden handler om.
Men jeg vil gjerne advare om en annen nettbutikk som ikke alltid leverer varene.
Han derre ebay er ikke alltid til å stole på. Det kan dere sitere meg på!
 
LOL, har aldri handlet på nettbutikken denne tråden handler om.
Men jeg vil gjerne advare om en annen nettbutikk som ikke alltid leverer varene.
Han derre ebay er ikke alltid til å stole på. Det kan dere sitere meg på!

Hah. Jeg har vel handlet tresifret antall ting på ebay, om det ikke er firesifret, og av alle de gangene er det kun en ting som aldri kom frem. Da sendte også avsender ny. Ja, ting tar ofte veldig lang tid (fra Kina hender det faktisk at det tar like lang tid som bøker fra Amerikanske Amazon (gud forby!)), og kvaliteten kan på billig uspesifiserte ting ikke alltid være allverden, men jeg har vel aldri faktisk fått noe som er feil eller ødelagt vare ut i fra beskrivelse.

Så, skuffelsesprosenten min på ebay ligger vel på sånn 0,2-0,6% eller deromkring :p
 
Jeg liker ikke denne hetsen av eBay. Jeg har handlet masse der, og alltid fått det. Noen ganger tar det litt tid, men det oppveies av gratis porto. Så: I.o.m. at jeg ikke har dårlige erfaringer med eBay så synes jeg alle andre skal la være å skrive kritisk om ham/henne/det.
 
Jeg har handlet 39 ganger fra ebay og alt har kommet frem her i huset. Min oppfatning er at de aller fleste er seriøse på ebay, det er jo ikke dumt å sjekke over tilbakemeldingene til selgeren heller ;)
 
Hvordan var return policy'n til selger?
Retur fungerte på det viset at i det jeg hentet joggesko var webside, mail, person, kontakt og alle spor forduftet fra jordens overflate. Det var Ali forresten ikke ebay. Lo meg litt skakk jeg også. Artig når en blir lurt med stil, og jeg er normalt skeptisk og ikke lett å lure etter et langt liv på internetten.. Denne karen klarte det og da var det nesten verd det.
 
Retur fungerte på det viset at i det jeg hentet joggesko var webside, mail, person, kontakt og alle spor forduftet fra jordens overflate. Det var Ali forresten ikke ebay. Lo meg litt skakk jeg også. Artig når en blir lurt med stil, og jeg er normalt skeptisk og ikke lett å lure etter et langt liv på internetten.. Denne karen klarte det og da var det nesten verd det.
Tenkte meg det. AliExpress ja... Har vel ikke riktig så godt rykte som ebay heller. Synes kanskje at 10 laken er i overkant å si at er greit å miste for opplevelsen, men...
 
Aliexpress har et greit klagesystem nå. Fikk en feilaktig vare nå (growlerfiller som ikke passa Perlick) og fikk full refund uten å måtte returnere.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Tilbake
Topp