Alesmith IPA - verdens høyest rangerte IPA kan bestilles på vinmonopolet nå.

Følgende produkt er dessverre ikke levert til din ordre fra leverandør og vi har derfor annullert fra din bestilling,

454601 AleSmith IPA

Produkter som ikke leveres kan finnes på lager i en eller flere av våre butikker.
:(

Tipper jeg ikke er den eneste som får denne kjipe meldingen fra vinmonopolet de nærmeste dagene...
 
:(

Tipper jeg ikke er den eneste som får denne kjipe meldingen fra vinmonopolet de nærmeste dagene...
Ouch, jeg bestillte 10 minutter etter at de la ut dette for salg - så jeg har et håp om å ikke få denne meldingen :rolleyes:

Litt amatørmessig at Alesmith IPA fortsatt står til salgs på nettbutikken til vinmonopolet.
 
Sist redigert:
Ouch, jeg bestillte 10 minutter etter at de la ut dette for salg - så jeg har et håp om å ikke få denne meldingen :rolleyes:

Litt amatørmessig at Alesmith IPA fortsatt står til salgs på nettbutikken til vinmonopolet.

...det er ikke første gang... Har flere ganger fått den sure mailen om at de er utsolgt/ikke vil bli levert.
 
Husk at varer i BU er varer som Vinmonopolet i utgangspunktet ikke har kontroll på. De blir tilgjengeliggjort av en importør/grossist, og tilbys som bestillingsvarer gjennom Vinmonopolet. Det er dermed opp til denne 3.parten å melde tilbake til Vinmonopolet når ting er utsolgt, og tiden det tar varierer veldig (min erfaring).


HansKr
 
Husk at mange pol ikke legger det ut på nettet at de har fått den inn!

?

Nettet skal vise riktig lagerbeholdning, og jeg tror ikke polene kan velge om det skal vises eller ikke. Men polene får leveransene sine på ulike dager, og spesielt pol litt unna distributør vil ikke få varer før noen dager etter de har bestilt. Så denne varen kan nok dukke opp på flere pol i løpet av de neste dagene, her er det bare å følge med.

En annen ting verdt å merke seg, dersom denne nå har kommet i hylla på vinmonopolets utsalg, så betyr det mest sannsynlig at alle de som bestilte før kl 09 på fredag får varene sine. Butikkene må vente litt før de har lov å bestille inn til seg selv når det er nyhetsslipp.


HansKr
 
De ter faktisk slik at leverandøren kun har plikt til å levere en (1) flaske...
http://www.vinmonopolet.no/artikkel?id=cms&key=224197

Slik jeg tolker det du skriver tror jeg du har misforstått dette med leveringsplikt. Leveringsplikt på 1 flaske betyr at leverandøren ikke kan kreve å sende feks minst en kasse, for å få lavere fraktkostnad per flaske. Bestiller en kunde 1 flaske, så skal leverandøren sende 1 flaske.

HansKr
 
Men er det noen som har flaskedato på Alesmith IPAen?
Den har vært 8-9 uker gammel på (spesial)pol tidligere. Den var også litt billigere sist gang. 110kr.

Er også nysgjerrig på flaskedato på Sculpin om noen har fått sine flasker.
 
De siste impoterte IPA'ne jeg har fått tak i syntes jeg det har vært lite futt over, Great Divide, Ska, De Molen
da er mine egne bedre
Så det er kanskje like greit å bare brygge IPA selv eller kjøpe norsk
 
Tilbake
Topp