Fellesinnkjøp

syver rudi

Norbrygg-medlem
Tenker å ta inn ein pall med råvarer/utstyr til Ørsta, kan også ligge inne med eit lite lager om
det skulle vere innteresant.
Sjå over ditt behov utover bryggeåret og ta kontakt.
tlf.91624917
 
Bryggselv er intresangt. Kva frakt pris trur du det vert på pallen

Sent fra min SM-A300FU via Tapatalk
 
Tenke du å bestille det sjølv eller skal det vere kvar enkelt som legg inn bestilling. Det siste har eg vore med på fleire ganger sjølv. Og det fungerer fint

Sent fra min SM-A300FU via Tapatalk
 
Tenke du å bestille det sjølv eller skal det vere kvar enkelt som legg inn bestilling. Det siste har eg vore med på fleire ganger sjølv. Og det fungerer fint

Sent fra min SM-A300FU via Tapatalk
Det er sikkert greit å legge inn bestilling for kvar enkelt.
Bør vel på forhånd få ei oversikt på mengder for samla å oppnå best muleg pris?
 
Eg kan ta 4-5 sekker oppover og skulle også ha kjøpt ei 78 liters kjele

Sent fra min SM-A300FU via Tapatalk
 
Når det gjeld base og spesialmalt i mindre mender kan vi ordne det og vere behjelpelig med knusing.
 
Eg er med på ei fellesbestilling. Kan ta 5-6 sekkar om det blir bestilt ein heilpalle med malt.
Treng også litt spesialmalt, humle og ymse som kan gå på ein pall med utstyr.
Om du sender meg tlf.nr på pm eller sms tar eg kontakt for ei oversikt på typar etc.
 
Vinbua i Ålesund køyre ei runde i mnd med utstyr, ei runde over stranda, hellesylt, hornindal, stryn, Nordfjordeid, Bjørkedalen, Folkestad, Volda, Ørsta, Hareid..
der får du sekkane med Tysk basismalt til 270 kroner sekken om du er medlem i Lauget der oppe..
Har og høyrt at ein får basismalt ned i 210 kroner sekken også...
https://www.facebook.com/groups/aalesundbryggerilaug/?
Sekkprisen på dette opplegget er 279- ifølge vinbua idag. Fin ordning, men210,- pr sekk hadde dei ikkje høyrt om heller ilkkje maris otter
 
Petit hadde vel sekker nede i 220,- pr sekk med henting i ålesundstrakter hvis jeg ikke husker helt feil..

Mvh
Easybrew
 
Vi har ledig nokre sekkar Maris Otter pale malt fra Thomas Fawcett.
Har også nye 0.5l long neckflasker samt Rimelig PBW vaskemiddel.
 
Tilbake
Topp