Flashing/ Oppgradering av STC1000+

Du må flashe den på nytt. Legg til hvor du bor i beskrivelsen din så blir det litt lettere å hjelpe deg.
 
Det er ikke super vanskelig å flashe de selv. Har 2 stk. En til gjæring og en til GF. Begge har jeg fikset selv. Har ikke fått installert den i GF ennå. Kjøp deg en arduino uno. Er greit hvis du må oppgradere SW i fremtiden også.
 
Det letteste er vel å bruke en arduino som ICSP programmerer til det her. Finnes hundrevis av guides på hvordan dette gjøres.
 
Har planer om å gjennomgå guiden med de nye innstillingene til Mads. Alt er nå enda lettere enn før
 
Hva er de nye innstillinger som du nevner? Syns den virker veldig bra. Skulle ønske man kunne gjøre om noen av innstillingene. Som feks 100% og 200% til trinn 1 & 2


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Usikker på om du mener bryggeversjonen, eller gjæringsversjonen. Det fine nå, er at du gjør alle dine innstillinger, så lages din personlige kode. Før var det mye klipp og lim :)
 
Mener bryggeversjonen. Jeg bruker den web baserte siden og lager en sketch. Fører den over til stc via arduino. Syns det er en grei måte å gjøre det på. Da slipper jeg å trykke meg gjennom meny på stc. Er det noe annen måte å gjøre det på ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tilbake
Topp