Kurs i Usmaker

Ditto - iallefall om det kan foregå på man,tir,ons,torsdag slik at helga ikkje må takast i bruk.
 
Det virker ikke som det er vanskelig å finne 10 av oss som er interesserte, det vi trenger er en som kan skaffe lokale og stå for arrangering. Skal det bli meg så må det i så fall bli på Sotra..
 
Melder min interesse. Det hadde ikke gått an å gjøre det i sammenheng med grillfesten i sommer da?

@Tor-Henning
Tror dette blir litt vanskelig logistikkmessig.
Usmakkurset er forbeholdt Norbrygg medlemmer og festen er åpen for alle.
Det går fort med et par timer skal det gjøres ordentlig.
Ville spurt Birger om dere fikk ha det på bakrommet i butikken.
For best utbytte bør dere ha med en instruktør og noen til å blande/skjenke.

Lykke til!
 
Vil bare nevne at styret er ute og spør etter interesse for øldommerkurs. Vi trenger flere fra Bergen til dette. Gå inn på "styret informerer" på hovedsiden og skriv inn at dere vil ha øldommerkurs til Bergen! Gogogo! :)
 
Om 8-10 Norbrygg medlemmer melder seg kan vi sikkert ordne en usmaksamling. Settet med usmaker er da gratis (for medlemmer), men deltagerene må spleise på øl og rekvisita.
 
Hei @SvErD . Det er akkurat det vi prøver å få til her. Temaet ble tatt opp i et "trådkupp" HER og så flyttet vi oss over til denne tråden som er mer "rett" sted.
@Kenneth Finne og @Holbzz , dere må melde dere inn i Norbrygg for å dette "gratis", se litt info i post #27 i tråden jeg liket til over her.

Jeg vet ikke helt om det kanskje burde vært opprettet en helt ny tråd for dette eller om det er rett å fortsette i denne tråden.
Det er jo flere som har meldt sin interesse for et lite år siden og tidligere lenger opp i denne tråden, men om vi teller fra trådstart eller fra nå når tråden ble vekket til live igjen i 2016..., ja si det?
 
Tilbake
Topp