Gis vekk - laugdeling

Har ca 80 slike flasker som jeg gir bort (se bilde). Prøver å standardisere på flaskestørrelse/type og da må disse vike plassen. 0,33l flasker. Ca 1/3 har enten etikett fortsatt på eller trenger videre rengjøring utvendig. Resten er rengjort og skal være fri for grums og etikettrester.
 

Vedlegg

  • 20160329_193936.jpg
    20160329_193936.jpg
    327,2 KB · Sett: 118
Har ca 80 slike flasker som jeg gir bort (se bilde). Prøver å standardisere på flaskestørrelse/type og da må disse vike plassen. 0,33l flasker. Ca 1/3 har enten etikett fortsatt på eller trenger videre rengjøring utvendig. Resten er rengjort og skal være fri for grums og etikettrester.
Tar den mer enn gjerne:)
Fått i oppdrag å brygge bordkort til et bryllup så det er midt i blinken siden jeg er standardisert på o,5L, de ble litt store for jobben:)
 
Under Hjemmebryggerhelgen hadde vi en lukt-test av flere av de forskjellige norske humletypen som Bioforsk / NIBIO har delt ut den siste tiden. Etter seansen etterlot Mette Thomsen seg restene, og jeg tok med meg en av posene i redsel for at den skulle gå til spille. Jeg har allerede mottatt en pose fra dem, så jeg ønsker å gi videre denne posen med humle 27 . De har forsket en del på de norske humlene, noe Mette hadde et meget godt foredrag om. Denne posen har vært åpnet, og bør ikke ligge lenge før den brukes. Den ligger nå i fryser. Den første som støtter kreftforeningen med 50,- får posen på ca 150 gram.
 
Under Hjemmebryggerhelgen hadde vi en lukt-test av flere av de forskjellige norske humletypen som Bioforsk / NIBIO har delt ut den siste tiden. Etter seansen etterlot Mette Thomsen seg restene, og jeg tok med meg en av posene i redsel for at den skulle gå til spille. Jeg har allerede mottatt en pose fra dem, så jeg ønsker å gi videre denne posen med humle 27 . De har forsket en del på de norske humlene, noe Mette hadde et meget godt foredrag om. Denne posen har vært åpnet, og bør ikke ligge lenge før den brukes. Den ligger nå i fryser. Den første som støtter kreftforeningen med 50,- får posen på ca 150 gram.


Done! :)

upload_2016-4-26_18-43-54.png
upload_2016-4-26_18-44-22.png
 
Din :)
Du ser jeg skrev 50,- og ikke 150,- men mer er bedre
Hente eller sende?
Jeg kan betale frakt dersom det er for langt og hente
 
Sist redigert:
Jeg har 3 O2 beholdere som jeg fikk av Håland tidligere i denne tråden.
Har kappet toppen av en, de to andre er urørt.
Endte opp med å kjøpe ferdige kjeler, så jeg trenger dem ikke lengre.

Hvis noen ønsker å overta dem er jeg hjemme etter 25 mai for utlevering.
 
Jeg har 3 O2 beholdere som jeg fikk av Håland tidligere i denne tråden.
Har kappet toppen av en, de to andre er urørt.
Endte opp med å kjøpe ferdige kjeler, så jeg trenger dem ikke lengre.

Hvis noen ønsker å overta dem er jeg hjemme etter 25 mai for utlevering.

Jeg er interessert i tankene, mulig å få de før 25mai?
 
Gis vekk:
2 x kasser med 24 X 033l. Flasker skyllt,mesteparten med Lervig etikrtter som lett går av.
2 x kasser for 0,5l. lav kasse med bjørnunger,høy kasse med 0,5 og 0,33 med etiketter,Flasker skyllt.IMG_2203.JPG
2 x 25l. gjæringskar.
1 x vinballong som ny.
Byttes fortrinnsvis med noen flasker hjemmebrygg :)
 
Tilbake
Topp