Tappetårn til corneliusfat, 3d print.

Trenger egentlig ikke driptray, men det er sikkert kjekt å ha. Pris for alt sammen?
Jeg ønsker å montere boltene til co2 holderen selv.
 
Jeg kom frem til at jeg heller blir å kjøpe meg 3d printer selv. Hva slags 3d printere har dere som printer? Holder det med en fra Kina til 2-4000 eller må man opp på noe dyrere?
 
3dnet.no selger jo en 3dprinter til vel 4000 som er fullt dugende :) har en slik selv. Og en stor selvbygget delta jeg helst lar vær og tenke på totalprisen på:)

kinasettene er vel litt "du får det du betaler for" men om du liker og skru og har kontroll på blodtrykket så kjør på:)

meld deg inn i 3d printer norge på face i tilfelle. Der er det utrolig mye kunnskap og folk er veldig behjelpelige :)
 
Vis vedlegget 17101 Vis vedlegget 17102

Har printa ut eit tappetårn til corneliusfat, er ikkje min ide men min versjon. Dette kombinert med ut på tur co2 patroner må jo være flott å ta med seg på hyttetur, vorspiel eller lignande.

Deler gjerne STL eller CAD filene.
Dette er første utgave, den endelige blir litt endra med blant anna litt slankare klemme og tårn. Kanten på dryppbrettet blir og litt mindre. Kjem nye bilder når eg har fått printa ut revisjon 2.
Har du fortsatt filene liggende?
 
Noen sjanse for at noen har noen av disse 3D filene å dele?
Har fått muligheten til å få noe printet, men da trenger jeg filene :)
 
Jeg kom frem til at jeg heller blir å kjøpe meg 3d printer selv. Hva slags 3d printere har dere som printer? Holder det med en fra Kina til 2-4000 eller må man opp på noe dyrere?

Prusa i3 Mk2 fra Prusa Research har vært den høyest ratede 3d printeren i et par år, nå. Særdeles god printer, selv om det er litt ventetid på den.
 
Veldig interessert i cad-dokumentet jeg også, dersom du fortsatt har det :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Noen som printer og selger tappetårn+holder samlet? Regner med at design og funksjonalitet har blitt "perfeksjonert" i løpet av et par års tid. Pris?
 
Noen som printer og selger tappetårn+holder samlet? Regner med at design og funksjonalitet har blitt "perfeksjonert" i løpet av et par års tid. Pris?

Jeg har printer, tenkte å printe ut en, tror ikke det har vært gjort endringer siden sist Eddy ordnet med dette.
Om de blir ok, så kan jeg sikkert printe en til deg også for kostpris.
 
Tilbake
Topp