Er interessert i et sånt sett jeg pz212400 per del for seg. Og 1000 for alle samlet
Sendte deg en pmEr interessert i et sånt sett jeg pz212
Holder til tappetårn, gassflaske og diptray.
Har du fortsatt filene liggende?Vis vedlegget 17101 Vis vedlegget 17102
Har printa ut eit tappetårn til corneliusfat, er ikkje min ide men min versjon. Dette kombinert med ut på tur co2 patroner må jo være flott å ta med seg på hyttetur, vorspiel eller lignande.
Deler gjerne STL eller CAD filene.
Dette er første utgave, den endelige blir litt endra med blant anna litt slankare klemme og tårn. Kanten på dryppbrettet blir og litt mindre. Kjem nye bilder når eg har fått printa ut revisjon 2.
Jeg kom frem til at jeg heller blir å kjøpe meg 3d printer selv. Hva slags 3d printere har dere som printer? Holder det med en fra Kina til 2-4000 eller må man opp på noe dyrere?
Gøy å se at det fortsatt lages litt av disse i ny og ne. Blir litt nysgjerrig på hvor mange tappetårn/gassflaskeholdere osv det etterhvert er blitt laget
Noen som printer og selger tappetårn+holder samlet? Regner med at design og funksjonalitet har blitt "perfeksjonert" i løpet av et par års tid. Pris?
Jeg har printer, tenkte å printe ut en, tror ikke det har vært gjort endringer siden sist Eddy ordnet med dette.
Om de blir ok, så kan jeg sikkert printe en til deg også for kostpris.