Vestkast - en norsk podcast om øl og ølbrygging!

Stemmer sikkert. Men vi som har oppgradert til Android streamer ikke fra proprietære iTunes. Laste ned funker, men det er mer praktisk å streame sånn som med Vestkast-episodene.
Du skal kunne streame som med Vestkast-episodene, siden Norkast er publisert på nøyaktig samme måte og på samme feed. (men blir det mer komplisert enn dette må jeg snakke med EDB-avdelingen...)
 
Ligger fortsatt ikke i Vestkast-feeden for meg. Så kanskje EDB-avdelingen må trå til?

Inntil videre har jeg lastet ned fra nettet (og lagret på diskett!).
 
Velkommen til Norkast episode 2! Denne episoden er viet Hjemmebryggerhelgen 2017 i Trondheim. Vi snakker selvsagt med Årets Hjemmebrygger om vinnerølet, før vi snakker om gjær, diacetyl og vann med selveste John Palmer. To av årets foredragsholdere er håndtverksbryggere som stadig løper ut i naturen og sanker urter og bær og putter dem i ølene sine; Reinis Plavins fra Labietis i Riga, og James Rylance fra Redchurch/Urban Farmhouse i London. De har hver sin tilnærming og filosofi, og det synes vi var så interessant at vi tok en prat med begge to.

Du finner Norkast her: http://vestkast.no
eller på Itunes (søk på Vestkast).

Norkast er produsert av Spacekraft Produksjoner og Norbrygg, denne episoden er laget av Rolv Bergesen.
 
Vår nye vert roter det litt til for oss, ser at noen har problemer med å finne Norkastapisodene i Itunes. Foreløpig ser det ut til at de som har Vestkast-abonnement får dem automatisk, mens de ikke dukker opp når man søker på dem i Itunes Store. EDB-avdelingen jobber på spreng med å løse det. Men de kan altså lastes ned manuelt på vestkast.no
 
Problemet er at jeg ikke har Android, men en iPhone. Og når jeg klikker på den linken, og trykker "SUBSCRIBE ON", skjer det intet annet enn at jeg kommer tilbake til den samme siden..

Fungerer det hvis du gjør det samme med denne lenken, da?
itpc://vestkast-podcast.no/feed/podcast/

Begge er hentet fra forsiden på vestkast.no.
 
Velkommen til episode 28 Smått e' godt! I serien Bryggerpresentasjoner kliner vi til med nr. 11, 12 og 13. Vi presenterer 3 små og relativt nystartete bryggerier og 3 hjemmebryggere som forsøker å gjøre hobbyen til en levevei. Bjarte Halvorsen fra Salikatt Bryggeri i Stavanger, Jon Arve Brekkenfra Salamander Bryggeri på Sveio og Reinhard Lund-Mikkelson fra Mykle Mikrobryggeri i Omvikdalen, Kvinnherad. Til slutt snakker bookingsansvarlig for Bergen Craft Beer Fest Helge Algerøy mer om bryggeriene og ølene som kommer på festivalen 19. 0g 20. mai. Du finner oss på vestkast.no og Itunes.
Vestkast er trofast støttet av Vestbrygg.no, Pingvinen og Bergen Craft Beer Fest 2017.
Spacekraft Studio står for teknikken, denne episoden er laget av Rolv Ipa Bergesen.
 
Tilbake
Topp