kokkenrolv
Norbrygg-medlem
Jepps. Men ikke bare. Det er litt opp til medlemmene i Norbrygg å bestemme innhold.Med fokus da kanskje på konkurransene, deriblant NM og PF?![]()
Jepps. Men ikke bare. Det er litt opp til medlemmene i Norbrygg å bestemme innhold.Med fokus da kanskje på konkurransene, deriblant NM og PF?![]()
Nyeste som ligger ute er Vestkast episode 27.Forløpig finner du Norkast i samme feeds som Vestkast. Foreløpig...
Merker at jeg har veldig lite greie på podcast og såkalte feeds (hæ?), men jeg har da klart å få inn vestkast-episoder i podcast addict. Men denne Norkast-episoden kan jeg ikke finne noe sted...Forløpig finner du Norkast i samme feeds som Vestkast. Foreløpig...
Da er jeg kanskje ikke helt håpløs?Nyeste som ligger ute er Vestkast episode 27.
Sjekket akkurat vestkast.no, der ligger Norkast episode 1 øverst. Har også kommet inn i Itunes.Nyeste som ligger ute er Vestkast episode 27.
Stemmer sikkert. Men vi som har oppgradert til Android streamer ikke fra proprietære iTunes. Laste ned funker, men det er mer praktisk å streame sånn som med Vestkast-episodene.Sjekket akkurat vestkast.no, der ligger Norkast episode 1 øverst. Har også kommet inn i Itunes.
Du skal kunne streame som med Vestkast-episodene, siden Norkast er publisert på nøyaktig samme måte og på samme feed. (men blir det mer komplisert enn dette må jeg snakke med EDB-avdelingen...)Stemmer sikkert. Men vi som har oppgradert til Android streamer ikke fra proprietære iTunes. Laste ned funker, men det er mer praktisk å streame sånn som med Vestkast-episodene.
Stemmer sikkert. Men vi som har oppgradert til Android streamer ikke fra proprietære iTunes. Laste ned funker, men det er mer praktisk å streame sånn som med Vestkast-episodene.
Og ganske mange Androidbrukere som ikke støtter iTunes.Det finnes ganske mange Android-podcastklienter som støtter iTunes.
Joda. Jeg bare sikter til at iTunes som podcast-aggregator ikke er så fryktelig proprietær som man skulle tro, selv om det selvsagt er et bidrag til Apple-brukernes tillærte hjelpeløshet.Og ganske mange Androidbrukere som ikke støtter iTunes.![]()
Du får jobb i EDB-avdelingen vår anytime!Fikk til å legge til på Android nå, men ikke uten litt manuelt arbeid: Lim inn denne url-en i adressefeltet på nettleseren på mobilen din, da skal podkast-programmet åpnes og du får lagt til Norkast-feeden. Hos meg kom den da sammen med Vestkast-episodene. http://www.subscribeonandroid.com/vestkast-podcast.no/feed/podcast/
Toppers!Fikk til å legge til på Android nå, men ikke uten litt manuelt arbeid: Lim inn denne url-en i adressefeltet på nettleseren på mobilen din, da skal podkast-programmet åpnes og du får lagt til Norkast-feeden. Hos meg kom den da sammen med Vestkast-episodene. http://www.subscribeonandroid.com/vestkast-podcast.no/feed/podcast/