Vestkast - en norsk podcast om øl og ølbrygging!

Da har EDB-avdelingen nok en gang løst problemet, og episode 27 er tilgjengelig på Itunes & sånt.

Det er med vinyl var ingen dum ide. Vi har tenkt på laserdisc, men slo det fra oss.

Så lenge Espen Lothe er med så ville jeg tatt det på VHS på tv-høyttalerne. Blir alltid litt glad når jeg skjønner at han er med. Veldig behagelig person å høre på med en faglig tyngde han formidler veldig folkelig.
 
Veldig artig intervju med Gard fra Aass. Jeg blei... for å si det mildt... JÆVLIG misunnelig på jobben hans. :mad:
Second that! Er glad i jobben min, men kunne minst tatt en dag i uka i hans sko! Skal helt klart smake meg gjennom Bryggerhuset sitt sortement nå. Virket gjennomtenkt. Er det bare Aass som gjør dette, eller er det tilsvarende hos andre bryggerier? Det er jo flere som har "håndverksøl".
 
Second that! Er glad i jobben min, men kunne minst tatt en dag i uka i hans sko! Skal helt klart smake meg gjennom Bryggerhuset sitt sortement nå. Virket gjennomtenkt. Er det bare Aass som gjør dette, eller er det tilsvarende hos andre bryggerier? Det er jo flere som har "håndverksøl".
Tja, Ringnes har jo sin satsing med nye EC Dahls, Hansa har Waldemar og Mack har da også et eget mikrobryggeri?
 
Velkommen til Norkast! Norkast er Norbrygg’s egen podcast om hjemmebrygging og øl. Norkast er produsert av Spacekraft Produksjoner og Norbrygg, og kommer foreløpig på samme abonnementet som Vestkast. Urpremieren er en lang prat med Jamil Zainasheff, mannen bak biblene «Brewing Classic Styles» og «Yeast», og ikke minst podcastene på The Brewing Network. Norbrygg’s store sol (og nye leder) Eivind Busengdal klipper selvsagt snoren og gir oss noen bevingede ord. Husk at du kan melde deg inn i Norbyrgg, organisasjonen for hjemmebryggere i Norge, på norbrygg.no

Du finner Norkast på Itunes eller her; http://vestkast.no

Norkast er produsert av Spacekraft Produksjoner, denne episoden er laget av Rolv Bergesen.
 
Velkommen til Norkast! Norkast er Norbrygg’s egen podcast om hjemmebrygging og øl. Norkast er produsert av Spacekraft Produksjoner og Norbrygg, og kommer foreløpig på samme abonnementet som Vestkast. Urpremieren er en lang prat med Jamil Zainasheff, mannen bak biblene «Brewing Classic Styles» og «Yeast», og ikke minst podcastene på The Brewing Network. Norbrygg’s store sol (og nye leder) Eivind Busengdal klipper selvsagt snoren og gir oss noen bevingede ord. Husk at du kan melde deg inn i Norbyrgg, organisasjonen for hjemmebryggere i Norge, på norbrygg.no

Du finner Norkast på Itunes eller her; http://vestkast.no

Norkast er produsert av Spacekraft Produksjoner, denne episoden er laget av Rolv Bergesen.

Er Norcast Vestkast i ny drakt?
 
Vil Norkast dukke opp i andre feeds enn Itunes og vestkast.no også? (For oss som bruker Android med diverse podcast-programvare.)
 
Samme her:

4e64a8472bab563509fdaf898e0ac5d3.jpg



Sent from a potato using Tapatalk
 
Tilbake
Topp