Du skal kunne streame som med Vestkast-episodene, siden Norkast er publisert på nøyaktig samme måte og på samme feed. (men blir det mer komplisert enn dette må jeg snakke med EDB-avdelingen...)Stemmer sikkert. Men vi som har oppgradert til Android streamer ikke fra proprietære iTunes. Laste ned funker, men det er mer praktisk å streame sånn som med Vestkast-episodene.
Stemmer sikkert. Men vi som har oppgradert til Android streamer ikke fra proprietære iTunes. Laste ned funker, men det er mer praktisk å streame sånn som med Vestkast-episodene.
Og ganske mange Androidbrukere som ikke støtter iTunes.Det finnes ganske mange Android-podcastklienter som støtter iTunes.
Joda. Jeg bare sikter til at iTunes som podcast-aggregator ikke er så fryktelig proprietær som man skulle tro, selv om det selvsagt er et bidrag til Apple-brukernes tillærte hjelpeløshet.Og ganske mange Androidbrukere som ikke støtter iTunes.![]()
Du får jobb i EDB-avdelingen vår anytime!Fikk til å legge til på Android nå, men ikke uten litt manuelt arbeid: Lim inn denne url-en i adressefeltet på nettleseren på mobilen din, da skal podkast-programmet åpnes og du får lagt til Norkast-feeden. Hos meg kom den da sammen med Vestkast-episodene. http://www.subscribeonandroid.com/vestkast-podcast.no/feed/podcast/
Toppers!Fikk til å legge til på Android nå, men ikke uten litt manuelt arbeid: Lim inn denne url-en i adressefeltet på nettleseren på mobilen din, da skal podkast-programmet åpnes og du får lagt til Norkast-feeden. Hos meg kom den da sammen med Vestkast-episodene. http://www.subscribeonandroid.com/vestkast-podcast.no/feed/podcast/
Jeg abonnerer på Vestkast, men Norkast-episodene dukker ikke opp i iTunes
+1
Sent from a potato using Tapatalk
Det er derfor du må bruke min "oppskrift" ovenfor inntil videre.
Problemet er at jeg ikke har Android, men en iPhone. Og når jeg klikker på den linken, og trykker "SUBSCRIBE ON", skjer det intet annet enn at jeg kommer tilbake til den samme siden..
Fungerer det hvis du gjør det samme med denne lenken, da?
itpc://vestkast-podcast.no/feed/podcast/
Begge er hentet fra forsiden på vestkast.no.