• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Gruppekjøp av 'uKeg Pressurized Growler'? [Avsluttet]

Hehe; eneste de har levert er tome løfter om at det skulle leveres .. gang på gang.

Men nå påstår dei jo at leveringen skal skje gjennom brewshop.no; eller skulle vært i gang, så ... tja..

Kanskje det har gått opp for dei at en distributør faktisk må legge ut mva ved import, eller container gremlings har spist leveransen, eller de fant ut at brewshop har så mye forhåndsbestillinger at det rett og slett ikkje var mulig å levere kickstarter rewards allikevel, eller ja gudene vet.

Eg veit bare at de har sagt dei skal bekrefte leveringsadresse 3 uker før levering, og at levering skulle skje i løpet av juli. Det er bare 3 uker igjen av juli; og at oddsa for at dei da klarer å holde seg til den informasjonen de har gitt ut er ganske lave.

Men dei dukker nok opp; er vel bare et spørsmål om det må inkluderes i testamentet mitt eller ei ;)
 
Åh, så ingen av dere har mottatt noe som helst? Det suger. Hardt :mad:
Fy flate, da er det jo som jeg skrev - kjedelig å være backer. Mottar ingenting samtidig som noen butikker har de "in stock". Jeg kunne potensielt blitt irrasjonell og ufin i omtalen av selskapet ja :rolleyes:
 
De har levert til norge, ref Haugesund sin post men, eg og de andre som venter, venter enda i spenningen. Eller, det er vel egentlig en stund siden det var spennende for å være ærlig :rolleyes:

Synes holdningen deira kommer tydelig fram i postingen av oppdateringer som dei har sagt skal komme hver 2. søndag hver mnd. En stund sidende klarte å holde det; og ser ikkje heilt hvem andre dei skal skylde på der.

Satser på at Frk Karma setter ting i balanse når de omsider har fått levert alt utestående .. :)
 
Lo and behold:
We wanted to provide everyone with an update on our project and the status of your rewards. uKegs are shipping!

  • We delivered 417 uKegs to Backers in the month of June
  • Both uKeg 64 and uKeg 128 rewards continue to ship daily
We will continue delivering rewards and updating our Backers each month until our project is complete.

Thank you for your support. It has been great to meet many of you at recent events, and also Backers who have stopped by our warehouse. With the support of strong sales, we’re on-track to meet the plan we laid out to deliver ALL Backer rewards. We plan to deliver most rewards in 2017, with some uKeg 128 Backers fulfilled in early 2018. We appreciate your patience as we continue delivering rewards as quickly as possible.
....
Address Confirmation Email

About 3 weeks prior to shipping rewards, we will send you an email to confirm that your address on record is correct. Please respond to this email by either confirming your shipping address or providing us with your new address.

Note: This email is sent from info@growlerwerks.com
Så lærte vi noe nytt? Nei, ikkje et eneste ord om internasjonal distribusjon, og gjentagelse av bekrefting 3 uker før; men vi viste vel allerede at det ikkje var spesielt gode odds for levering i juli.
 
Har fulgt dere ei stund, og synes dere er tålmodige. Men det er vel slik det blir med et finansieringssystem som dette? Forhåndsselge 10 000 enheter, bruke pengene på å utvikle produktet. Når pengene er brukt og produktet ferdigutviklet, så skal de "gi" bort disse 10 000 enhetene. Klart de må selge en masse ekstra for å ha råd til å gi bort 10 000 enheter "gratis".

Tror jeg aldri kommer til å backe noe som helst.
 
Det trenger ikkje være slik, eg har støttet en del andre proskjekter som har gått bedre; men det er en helt klar trend at de litt dyrere, og veldig populære prosjektene ofte blir ekstremt forsinket og ender opp for salg for å finansiere ferdigstillingen - men det betyr egentlig at de har bedt om for lite penger pr enhet og/eller hatt en for dårlig plan.

Men GrowlerWerks leder definitivt på prioritere salg istedenfor å gjøre opp for seg, men helt klart mye billigere å bruke kickstarter som et rentefritt lån uten reel betalingsplikt enn å låne penger i banken. Dog dei har jo faktisk fått inn 1.5M USD i utvidet aksjekapital, og velger fortsatt å fokusere å utvide bedriften og skyve forpliktelsene forran seg. (Dvs, mye av den kapitalen gikk nok med til å dekke forhåndsbestillinger som truet med å heve kjøpet og faktisk hadde rettigheter til å gjøre det; men vi har ingen relle tall å forholde oss til)
 
Beklager, så denne tråden først nå. Til alle som venter på varene kjøpt gjennom Kickstarter-kampanjen, så vil vi sende ut til alle disse når leveransen fra GrowlerWerks kommer i begynnelsen av neste uke :)
 
Trur ikkje BrewShop har noe å beklage i denne sammenheng; kan ikkje snakke for alle, men eg ser i allefall ingen grunn til å holde BrewShop ansvarlig for GrowlerWerks sine svakheter.

Krysser fingra for at det blir bra for dere også!
 
Beklager, så denne tråden først nå. Til alle som venter på varene kjøpt gjennom Kickstarter-kampanjen, så vil vi sende ut til alle disse når leveransen fra GrowlerWerks kommer i begynnelsen av neste uke :)

Har dere kanskje anledning til å tilby Kickstarter backere å kjøpe reparasjonskit fra dere for levering sammen med growlerne forresten?
 
Har dere kanskje anledning til å tilby Kickstarter backere å kjøpe reparasjonskit fra dere for levering sammen med growlerne forresten?

De som ønsker å få med reparasjonskitet i tillegg, kan bestille dette i nettbutikken, velge "hentes i butikk" som fraktmåte for å unngå fraktkostnad, og legge inn kommentar om at det sendes sammen med Kickstarter-varer :)
 
Hvordan blir det praktisk med utsending? Blir det levert til BEikeland, som så må videresende, eller er det mulig å få direkte hjem?
Kjetil
 
Alle unntatt Rune Alm var vel tenkt levert Bergen, om ikkje noen har flyttet siden juni 2015 da?

Kanskje på tide at dere sender meg addreser på en PM, eg tar en runde og leverer de som er rundt Bergen - det blir enklest og billigst, eller hvertfall billigst :)

Om brewshop vil ta jobben med å splitte forsendelsen er det greit for meg, og eg kan bekrefte hvem/hva/hvor - men foreløbig har vi bare lagt ut for frakt til Bergen.
 
Alle unntatt Rune Alm var vel tenkt levert Bergen, om ikkje noen har flyttet siden juni 2015 da?

Kanskje på tide at dere sender meg addreser på en PM, eg tar en runde og leverer de som er rundt Bergen - det blir enklest og billigst, eller hvertfall billigst :)

Om brewshop vil ta jobben med å splitte forsendelsen er det greit for meg, og eg kan bekrefte hvem/hva/hvor - men foreløbig har vi bare lagt ut for frakt til Bergen.
GrowlerWerks vil ta kontakt med alle backere for å få bekreftet adresser eller eventuelle endringer i løpet av noen få dager. Og så får vi liste med alle adressene og kan begynne ut sende ut :)
 
Er det gjort? Har dere fått Growleren deres? Mangler bekreftelse på den store finalen etter denne serie-thrilleren som vel er godt inne i sesong 3.
 
Mens vi venter på sesongfinalen benytter GrowlerWerks anledningen til å donere overskuddet sitt til veldedige formål .. overskuddet de sier de er avhengige av for å levere rewards og betale for søksmålet.

Men men, de sier òg at de har levert alt til Norge, og at i løpet av noen uker skal de bekrefte adresser og så få brewshop til å sende ut ting. (Så ser ut som Brewshop hadde all grunn til å tru det kunne gå fort, men det er GrowlerWerks som drøyer.)

Det er antagelig GrowlerWerks terminologi for, "Vi solgte dei, og dere må vente på nye.." :D:rolleyes:

Men ja, følg med, finalen er rett rundt hjørnet. Leverer de rett produkt, og rett antall**? Er de i orden**? Kommer det ekstraregning på MVA**? Mye spenning som gjenstår..

*) andre har fått feil, og tilbud om å kjøpe rett produkt .. ingen refusjon mellomlegg heller!
**) Antagelig, men har vært Lotto(Joker Nord?)
***) de lovde MVA fri levering gjennom distributør
 
Mens vi venter på sesongfinalen benytter GrowlerWerks anledningen til å donere overskuddet sitt til veldedige formål .. overskuddet de sier de er avhengige av for å levere rewards og betale for søksmålet.

Men men, de sier òg at de har levert alt til Norge, og at i løpet av noen uker skal de bekrefte adresser og så få brewshop til å sende ut ting. (Så ser ut som Brewshop hadde all grunn til å tru det kunne gå fort, men det er GrowlerWerks som drøyer.)

Det er antagelig GrowlerWerks terminologi for, "Vi solgte dei, og dere må vente på nye.." :D:rolleyes:

Men ja, følg med, finalen er rett rundt hjørnet. Leverer de rett produkt, og rett antall**? Er de i orden**? Kommer det ekstraregning på MVA**? Mye spenning som gjenstår..

*) andre har fått feil, og tilbud om å kjøpe rett produkt .. ingen refusjon mellomlegg heller!
**) Antagelig, men har vært Lotto(Joker Nord?)
***) de lovde MVA fri levering gjennom distributør
Vi har fått ukegene, og venter bare på at GrowlerWerks skal sende oss adressene. Har purret på dem, og håper det går raskere enn to uker.
 
Tilbake
Topp