Utlån av bryggeri, tappeanlegg m/tilbehør

msevland

NMKomiteen
Sentralstyre
Jeg skal flytte, men vet ikke hvor. Jeg skal muligens leie en periode, og da blir det lite bruk for bryggeriet +++
Jeg tilbyr derfor utlån av et tokjelers bryggeri (50L og 36L) med PID styring +++
Jeg låner også bort deler av mitt Cornelius tappeanlegg med CO2, fat, tappeanlegg +++
Ønsker noen og låne O2 med alt utstyret, så ta kontakt.
Har du lest noen av mine innlegg og ønsker å teste noe av hva jeg har, ta kontakt
Jeg har en del utstyr, malt, gjær +++ som er prima nå, men som ikke vil trives på et varmt lager.
Betaling: ta kjærlig vare på utstyret...
 
Hva med lån av flasker?
Jeg ville satt stor pris på om noen hadde behov for rene ,33 og ,5 flasker i kasser. Mulig jeg ikke trenger dem tilbake :)
Men jeg er enda ikke kommet så langt i prosessen...
 
Hva med lån av flasker?
Jeg ville satt stor pris på om noen hadde behov for rene ,33 og ,5 flasker i kasser. Mulig jeg ikke trenger dem tilbake :)
Men jeg er enda ikke kommet så langt i prosessen...
Longnecks? Vi er tomme for tomflasker igjen. Synd å høre du skal flytte fra den nye ølkjelleren din.
 
Alltid kjedelig når folk (spesielt så aktive og kunnskapsrike forumbrukere) må gi seg. Selv om det kun er midlertidig. Sendte en PM på lån av fat/tappeanlegg. Tilleggsinfo: kan såklart låne det tidligere enn september også. En hver unnskyldning for å fremskynde innkjøp av fat og eget tappeutstyr er velkomment.




Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Første brygg på over et halvt år
7fa3a4ce3c57d2f25f0da740365475b3.jpg
 
Tilbake
Topp