Deilige bilder!!!

Tar gjerne 5 på Norsk Ølfestival (gjest), eller på årsmøtet i Norbrygg Oslo - for du skal jo dit :)
Jeg har aldri klart å gå på et årsmøte uten å være nedtynget av verv når jeg går ut igjen, så jeg har slutta å gå. :) Men gjengestykkene skal du få ved første anledning. De er ikke optimale, men de ser ut til å gjøre nytta.
 
Jeg håper hele styret stiller til gjenvalg, og da blir det ikke noe igjen til deg.
Vi serverer øl fr St. Hallvard, og deretter en tur på pub etterpå.
Helt ufarlig - æresord...
 
:D Det sier'em alle samma!
Håper du og alle i Norbrygg Oslo deltar. Det er her vi beslutter hva vi skal gjøre (for dere) i 2019.
Valgkomiteen er da ferdige med sitt arbeide, så det skal ikke gjøres rekruttering på møtet.
Jeg mener dette veldig seriøst da mange kvier seg for å gå på årsmøter av grunner du allerede har nevnt.
Slik skal det ikke være hos oss. Ikke så lenge jeg leder NOslo :)
 
Håper du og alle i Norbrygg Oslo deltar. Det er her vi beslutter hva vi skal gjøre (for dere) i 2019.
Valgkomiteen er da ferdige med sitt arbeide, så det skal ikke gjøres rekruttering på møtet.
Jeg mener dette veldig seriøst da mange kvier seg for å gå på årsmøter av grunner du allerede har nevnt.
Slik skal det ikke være hos oss. Ikke så lenge jeg leder NOslo :)
For all del, jeg tror deg på alt du sier. Jeg har hatt din stol ved et par anledninger. :) Og jeg håper også det kommer bra med folk, men jeg er nok ikke blant dem.
 
Jeg håper hele styret stiller til gjenvalg, og da blir det ikke noe igjen til deg.
Vi serverer øl fr St. Hallvard, og deretter en tur på pub etterpå.
Helt ufarlig - æresord...

Pubturen også ... ;)?

Som opplending har jo ikke jeg noe på eller med dette møtet å gjøre, men jeg har likevel hatt mye glede av Oslo Norbrygg - usmakkurs, ølsmaking, åpent Oslomesterskap. Og det har alt sammen vært fryktelig hyggelig og givende.

Så alle dere som bor i Oslo og har muligheten: Kom dere på dette møtet, og ta Norbrygg i bruk. Og klapp inn styret igjen, for det er en fabelaktig gjeng av dyktige og - ikke minst - fryktelig hyggelige mennesker:).
 
Pubturen også ... ;)?

Som opplending har jo ikke jeg noe på eller med dette møtet å gjøre, men jeg har likevel hatt mye glede av Oslo Norbrygg - usmakkurs, ølsmaking, åpent Oslomesterskap. Og det har alt sammen vært fryktelig hyggelig og givende.

Så alle dere som bor i Oslo og har muligheten: Kom dere på dette møtet, og ta Norbrygg i bruk. Og klapp inn styret igjen, for det er en fabelaktig gjeng av dyktige og - ikke minst - fryktelig hyggelige mennesker:).

Vil bare komme med et generelt innspill vedørende det å delta på årsmøter i Norbrygg og det går som følger: "Har du lyst, har du lov" eller som innkallingene sier:
https://norbrygg.no/event/oslo-arsmote-i-norbrygg-oslo/ skrev:
Fylkesårsmøtet er åpent for alle Norbrygg medlemmer. Medlemmer bosatt i gjeldende fylke har tale, forslags og stemmerett. Andre Norbrygg medlemmer har møte og talerett.
https://norbrygg.no/event/oslo-arsmote-i-norbrygg-oslo/

Så man kan fint delta på årsmøte i andre fylker enn der man hører til, man har bare ikke stemmerett.
 
Litermarkering av nye sjåglaset.
761e9c872fbdde7483695dc9b8995eee.jpg

Edit: Nå og med bilde.
 
Tilbake
Topp