Glass med trykk / gravering og egne coasters

Hei!

Vi tenker å bestille ølglass i bryggerlauget, og ser oss rundt etter muligheter. Har funnet noen i bla. tyskland som er ok på pris, men vi må bestille så vanvittig mange (500). Tror vi kommer langt med 200stk foreløpig.
Har lyst på noe ala glasset på bildet med sort trykk
Noen som har tips å komme med?
 

Vedlegg

  • 138.jpg
    138.jpg
    10,8 KB · Sett: 59
Har snakka me nfoto dei skal kanskje ta inn ølglass og trykke tekst/bilde fekk beskjed om å ta kontakt om 3-4 veke
Så hvis fleire e interessert så send mail te dei om da
Så e da litt lettare å få da igjennom :)
 
Hei!

Har søkt litt i forumet om dette, men finner bare gamle poster.

Lurer på om noen vet hvor man får kjøpt ølglass med gravert eller påtrykt logo?

Edit: Legger ved de jeg finner.


Gravering med logo og/eller tekst
Vassnes Gravering (Kolbeinsvik) -

Bopro AS (Bodø) - Fikk beskjed om å komme innom med glass og logo. Oppdaterer når jeg får pris.

Glass med trykk

Printprofil - Selger glass, men noen har høy minstebestilling. Må sende forespørsel for pris.
(Priseksempel på "Club Ølglass 2-pk": Oppsett: 455,40kr, glass: 59,50kr pr stk, trykk: 8,28kr pr stk. Prisene er eks. mva, og frakt tilkommer. Tåler ikke industrivask)

Andre alternativ
Vitrea Glassmaling -
Tåler oppvaskmaskin etter herding i ovn på 160°C i 40 min.
Etsningspasta - Skjær ut stensiler og smør på. Se video her.

Ølbrikker/Underlag/Coaster
axonprofil - Minstebestilling på de i kork er 100 stk. På øvrige underlag ser det ut som minstebestilling er 1000stk. (Eks. 100stk, logo med 1 farge: 2 220,- eks. mva.)

Zazzle.se - Godt utvalg i forskjellig materialer, Papir, sandstein og stein. (Eks. 18stk, rund, papir med eget bilde: 304,- med billigste fraktalternativ, uten sporing)
 
Sist redigert:
Det er flere firmaer som leverer glass med trykk etter kundens ønske.
Jeg fant et firma, minstebestilling var 75 glass tror jeg og kostet en del.
Et raskt søk på nettet "glass med trykk" ga i hvert fall 3 firma :)
 
Det er flere firmaer som leverer glass med trykk etter kundens ønske.
Jeg fant et firma, minstebestilling var 75 glass tror jeg og kostet en del.
Et raskt søk på nettet "glass med trykk" ga i hvert fall 3 firma :)

Riktig. Har også sendt mail til flere av de, men venter fortsatt på svar. Er bare interessert til personlig bruk.

Derfor lurer jeg på om noen her inne har bestillt, og kan gi en anbefaling.
 
Det finnes en post på forumet her om hvordan du gjør dette selv. Husker ikke i farten hva den heter. Mulig noen andre husker den...
 
Vet det finnes noe i hobbybutikker som du "skriver" på glasset og setter i stekeovnen. Men det tåler visstnok ikke oppvaskemaskin.
Exen min gikk en gang på glassmalerkurs og lærte å male på glass. Det var nok litt mer skikkelig greier, men vet ikke om set tåler oppvaskemaskin heller
 
Vet det finnes noe i hobbybutikker som du "skriver" på glasset og setter i stekeovnen. Men det tåler visstnok ikke oppvaskemaskin.
Exen min gikk en gang på glassmalerkurs og lærte å male på glass. Det var nok litt mer skikkelig greier, men vet ikke om set tåler oppvaskemaskin heller

Har selv lest noe om et stoff man har på som "etser" vekk litt av glasset, men ser for meg et maskinelt/laser gravert glass blir bedre enn alle disse hjemmeprosjektene uansett. Hadde det også bare vært håndskrift som skulle vært gravert finner jeg mange steder som tilbyr.
 
Maling på glass krever keramikkovn,
Egne logoer krever vinylkutter, disse har vert oppe på forumet med finner det ikke igjen, kutterne kostet ca. 2000,-
 
Lette etter Norske forhandlere av etse-krem, men finner kun en på Skarnes.
Noen som vet om butikker (fortrinnsvis i Oslo) som selger over disk?
 
Jeg er ute etter å trykke egen logo på diverse ølglass. Noen som vet om noen som tilbyr dette til overkommelige priser, og med god kvalitet?

Tenkte meg IPA glass av typen Rastal har, teku, tulip og pint+half pint av typen som er helt 'rette'.
 
Jeg er ute etter å trykke egen logo på diverse ølglass. Noen som vet om noen som tilbyr dette til overkommelige priser, og med god kvalitet?

Tenkte meg IPA glass av typen Rastal har, teku, tulip og pint+half pint av typen som er helt 'rette'.

NordvestProfil AS i Ørsta. ?



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tilbake
Topp