Norbrygg spørreundersøkelse

Blir kanskje ikke helt vellykket den undersøkelse hvis halvparten ikke har fått noen og
resten finner den i søppelpost
 
Kan være at noen som ikke får, er av grunnen til at de har satt seg selv som ikke kontaktbar på medlemssidene i hypersys. Uten at jeg skal påstå det gjelder for de som melder de ikke har fått enda. Har for øvrig ikke mottatt selv noen plass ;)
 
Her er header info

fra: Respons Analyse <Survey@respons-analyse.nfieldmr.com>
svar til: Respons Analyse <Survey@respons-analyse.nfieldmr.com>
til: brygger@sevland.no
dato: 4. okt. 2019, 09:56
emne: Norbrygg – medlemsundersøkelsen 2019
sendt av: srs.domeneshop.no
signert av: Respons-Analyse.nfieldmr.com
sikkerhet: Standardkryptering (TLS)
 
Her er header info

fra: Respons Analyse <Survey@respons-analyse.nfieldmr.com>
svar til: Respons Analyse <Survey@respons-analyse.nfieldmr.com>
til: brygger@sevland.no
dato: 4. okt. 2019, 09:56
emne: Norbrygg – medlemsundersøkelsen 2019
sendt av: srs.domeneshop.no
signert av: Respons-Analyse.nfieldmr.com
sikkerhet: Standardkryptering (TLS)

Ingen e-poster samsvarte med søket ditt. Prøv å bruke søkealternativer som avsender, dato, størrelse og annet.

Pussig. Jeg bruker gmail, vanligvis svært stabilt.
 
Her er kommentar fra leverandøren:

En av de viktigste grunnene til det er nok at jeg sendte ut til drøyt halvparten i første omgang. Jeg sender ut til resten i dag. Jeg tror også at vi skal sende undersøkelsen på en SMS om et par dager, som en purring/påminnelse.
 
... skjønner ikke helt hvorfor de venter 3 dager mellom utsendelsene... og heller ikke hvorfor de ikke opplyser om det til kunden i forkant...
Bra med en oppklaring.
 
Tilbake
Topp