Grusomme bilder !!!

Satte en starter med 530 forrige uke 1 mnd over dato, ikke mye liv men gjær ble det, lot den stå 30 timer på starteren, et par dager uten og i kjøleskap. Pitchet og har gått fra 1.052 til 1.034 på 1 døgn. 1 pk. På 2,3 liter.
Da er det håp. Det har gått 24 timer nå. Slår av nå og lar den stå et par dager før jeg tar en måling.
 
Må vel kunne kalles det.

Regner med at det snart kommer en uavhengig review fra salgsdirektøren for Keglandprodukter i Norge (mulig at offisiell tittel er Kee Account Manager) - med en liten disclaimer om at han jobber i bransjen.
 
Må vel kunne kalles det.

Regner med at det snart kommer en uavhengig review fra salgsdirektøren for Keglandprodukter i Norge (mulig at offisiell tittel er Kee Account Manager) - med en liten disclaimer om at han jobber i bransjen.
Hva er jussen rundt dette?
 
Må vel kunne kalles det.

Regner med at det snart kommer en uavhengig review fra salgsdirektøren for Keglandprodukter i Norge (mulig at offisiell tittel er Kee Account Manager) - med en liten disclaimer om at han jobber i bransjen.
Spent på om han er frekk nok til det...
 
Må vel kunne kalles det.

Regner med at det snart kommer en uavhengig review fra salgsdirektøren for Keglandprodukter i Norge (mulig at offisiell tittel er Kee Account Manager) - med en liten disclaimer om at han jobber i bransjen.

Det skinner igjennom i alt av videoer han lager hvem han jobber for....

Dette var veldig kjipt å se at de kopierer produktet ditt på denne måten.

Oscar Wilde har de rette ordene for å beskrive situasjonen: "Imitation is the sincerest form of flattery that mediocrity can pay to greatness"
 
Jeg ser at flere har nevnt TapCooler i kommentarfeltet på denne videoen fra KegLand - som også har svart:
 
KegLand skriver at deler er i aluminium. Den eneste delen jeg kan tenke meg er ball locken til CO2 koblinga.... Og det betyr jo nada. Dette var kjipt...

Screenshot_20210506-124525.jpg
 
KegLand skriver at deler er i aluminium. Den eneste delen jeg kan tenke meg er ball locken til CO2 koblinga.... Og det betyr jo nada. Dette var kjipt...
Stemmer, rustfritt stål henger ikke i push-fitkoblingen, så da ble det aluminium. Burde jo seff skjønt at plast er mye bedre. Må bare beklage til alle som sliter med korrosjon på adapterne.
Er egentlig mest overrasket over hvor lang tid de brukte. Det er mange år siden jeg sendte vareprøver til Kee.
 
Stemmer, rustfritt stål henger ikke i push-fitkoblingen, så da ble det aluminium. Burde jo seff skjønt at plast er mye bedre. Må bare beklage til alle som sliter med korrosjon på adapterne.
Er egentlig mest overrasket over hvor lang tid de brukte. Det er mange år siden jeg sendte vareprøver til Kee.

min alu adapter til ballock har badet i starsan ørten ganger uten tegn til å korrodere. Push fit koblingene til kegland tåler jo ikke starsan i det hele tatt, de sprekker i øst og vest har jeg sett :p

Nei takk, holder meg til originale John Guest fittings og Tapcooler, ikke billige kopier!
 
Hvor går grensen for å kalle det et ølVis vedlegget 52285
Keith Villa var gjest i siste Basic Brewing Radio og snakket om dette.
Cannabis blir lovlig stadig flere steder, så vi må vel bare forberede oss på at virkestoffene blir tilsatt i flere mat- og drikkevarer.
De snakket også om brygging av alkoholfritt øl, for det er ikke lovlig med både alkohol og cannabis i samme øl ;)

 
Tilbake
Topp