Deilige bilder!!!

Godt oppsummert! Philly Sour lager ikke gode surøl synes jeg som er veldig glad i surøl
Jeg synes Philly lager bedre surøl enn melkesyrebakterier. Sitrus vs. surmelk, da er valget lett for meg. Det kommer an på hva man liker og ikke minst hvilke smaker man kjenner og ikke kjenner.

Godt oppsummert! Philly Sour lager ikke gode surøl synes jeg som er veldig glad i surøl :p

Det blir for lite surt og så er det et ørlite hint av noe villgjær/kveik som jeg kan plukke opp i blindtest hvilken dag som helst som jeg ikke liker med Philly Sour.
Hvor surt skal du kunne regulere med glukose. Mine er sure nok, i alle fall. Villgjærpreg/kveik har jeg ikke kjent snev av.

Jeg har fått gode tilbakemeldinger fra mange på disse ølene. Det første kom på 2.plass i klubbmesterskapet for 2-3 år sida.

Hvor surt skal du kunne regulere med glukose. Mine er sure nok, i alle fall. Villgjærpreg/kveik har jeg ikke kjent snev av.

Jeg har fått gode tilbakemeldinger fra mange på disse ølene. Det første kom på 2.plass i klubbmesterskapet for 2-3 år sida.
Philly Sour er for meg som deg og «industripilssmaken». Umulig å overse og lett å identifisere men ikke sette ord på en usmak som er der. Smaken er heldigvis som baken, mange som liker industripils og Philly Sour :)

Jeg har prøvd både pitch rate og glukose som variabler men alltid samme usmak.

Philly Sour er for meg som deg og «industripilssmaken». Umulig å overse og lett å identifisere men ikke sette ord på en usmak som er der. Smaken er heldigvis som baken, mange som liker industripils og Philly Sour :)

Jeg har prøvd både pitch rate og glukose som variabler men alltid samme usmak.
Jeg får teste ei flaske snart, med "usmak" i bakhodet. Men det kan jo være noe du er spesielt sensitiv overfor.

Nei, det er det jeg ikke finner ut av. Så langt, i alle fall.
Har lyttet og følt, sprayet og druknet dem både med og uten trykk og vann
Jeg kjøpte to slike sjøl for å ha til de ekstra literne som ikke går i Cornelius fatene. Men nå har jeg gitt dem opp. Disse slangekoblingene oppe i toppen revner støtt og stadig. Fikk tilsendt 4 nye fra Grimstad men revna dem også. Så dem gis bort mot henting :D
Kjøper meg heller ett sånn 20 liter Oxebar.

Jeg kjøpte to slike sjøl for å ha til de ekstra literne som ikke går i Cornelius fatene. Men nå har jeg gitt dem opp. Disse slangekoblingene oppe i toppen revner støtt og stadig. Fikk tilsendt 4 nye fra Grimstad men revna dem også. Så dem gis bort mot henting :D
Kjøper meg heller ett sånn 20 liter Oxebar.
Hvor bor du? :D

Har heller ikke hatt noen problem med disse vinklene.
Men hvorfor vil du kjøpe en 20-liter i stedet, de er vel akkurat lik i tilkoblingen til slangen?

Har heller ikke hatt noen problem med disse vinklene.
Men hvorfor vil du kjøpe en 20-liter i stedet, de er vel akkurat lik i tilkoblingen til slangen?
Nei dem har en mer direkte linje mellom kobling og slange

Vedlegg

• WEB_Image_Oxebar_20L_Amber_Pet_Keg_pxl_20231122_225918123-1336437626_plid_61726.jpeg
    WEB_Image_Oxebar_20L_Amber_Pet_Keg_pxl_20231122_225918123-1336437626_plid_61726.jpeg
    35,8 KB · Sett: 20
Tilbake
Topp