Jeg synes Philly lager bedre surøl enn melkesyrebakterier. Sitrus vs. surmelk, da er valget lett for meg. Det kommer an på hva man liker og ikke minst hvilke smaker man kjenner og ikke kjenner.Godt oppsummert! Philly Sour lager ikke gode surøl synes jeg som er veldig glad i surøl
Hvor surt skal du kunne regulere med glukose. Mine er sure nok, i alle fall. Villgjærpreg/kveik har jeg ikke kjent snev av.Godt oppsummert! Philly Sour lager ikke gode surøl synes jeg som er veldig glad i surøl
Det blir for lite surt og så er det et ørlite hint av noe villgjær/kveik som jeg kan plukke opp i blindtest hvilken dag som helst som jeg ikke liker med Philly Sour.
Philly Sour er for meg som deg og «industripilssmaken». Umulig å overse og lett å identifisere men ikke sette ord på en usmak som er der. Smaken er heldigvis som baken, mange som liker industripils og Philly SourHvor surt skal du kunne regulere med glukose. Mine er sure nok, i alle fall. Villgjærpreg/kveik har jeg ikke kjent snev av.
Jeg har fått gode tilbakemeldinger fra mange på disse ølene. Det første kom på 2.plass i klubbmesterskapet for 2-3 år sida.
Jeg får teste ei flaske snart, med "usmak" i bakhodet. Men det kan jo være noe du er spesielt sensitiv overfor.Philly Sour er for meg som deg og «industripilssmaken». Umulig å overse og lett å identifisere men ikke sette ord på en usmak som er der. Smaken er heldigvis som baken, mange som liker industripils og Philly Sour
Jeg har prøvd både pitch rate og glukose som variabler men alltid samme usmak.
Philly Sour er for meg som deg og «industripilssmaken». Umulig å overse og lett å identifisere men ikke sette ord på en usmak som er der.
Ser for meg en flaske-utvekslingJeg får teste ei flaske snart, med "usmak" i bakhodet. Men det kan jo være noe du er spesielt sensitiv overfor.
Jeg kjøpte to slike sjøl for å ha til de ekstra literne som ikke går i Cornelius fatene. Men nå har jeg gitt dem opp. Disse slangekoblingene oppe i toppen revner støtt og stadig. Fikk tilsendt 4 nye fra Grimstad men revna dem også. Så dem gis bort mot hentingNei, det er det jeg ikke finner ut av. Så langt, i alle fall.
Har lyttet og følt, sprayet og druknet dem både med og uten trykk og vann
Hvor bor du?Jeg kjøpte to slike sjøl for å ha til de ekstra literne som ikke går i Cornelius fatene. Men nå har jeg gitt dem opp. Disse slangekoblingene oppe i toppen revner støtt og stadig. Fikk tilsendt 4 nye fra Grimstad men revna dem også. Så dem gis bort mot henting
Kjøper meg heller ett sånn 20 liter Oxebar.
Den vinkelen som kobler sammen toppen og slangen?Disse slangekoblingene oppe i toppen revner støtt og stadig.
JeppDen vinkelen som kobler sammen toppen og slangen?
LillehammerHvor bor du?![]()
Da blir det hakket langt unna for min del, så noen andre får hoppe på. Jeg har aldri hatt problem med mine, men kanskje de ikke er like godt bruktLillehammer
Er ikke mange ganger disse er blitt brukt. Betale du frakt kan jeg sende demDa blir det hakket langt unna for min del, så noen andre får hoppe på. Jeg har aldri hatt problem med mine, men kanskje de ikke er like godt brukt![]()
Nei dem har en mer direkte linje mellom kobling og slangeHar heller ikke hatt noen problem med disse vinklene.
Men hvorfor vil du kjøpe en 20-liter i stedet, de er vel akkurat lik i tilkoblingen til slangen?
Fikk sans for hvit Chimay her om dagen. Så to virker fornuftig - bare ikke rett etter hverandre
Ville telle på fingrene hvor mange av dem jeg har smakt, men så få fingre hadde jeg ikke
Det må være hardt å være belgierVis vedlegget 71811Jeg vil til godteributikk i Belgia!!