Deilige bilder!!!

Hvor surt skal du kunne regulere med glukose. Mine er sure nok, i alle fall. Villgjærpreg/kveik har jeg ikke kjent snev av.

Jeg har fått gode tilbakemeldinger fra mange på disse ølene. Det første kom på 2.plass i klubbmesterskapet for 2-3 år sida.
Philly Sour er for meg som deg og «industripilssmaken». Umulig å overse og lett å identifisere men ikke sette ord på en usmak som er der. Smaken er heldigvis som baken, mange som liker industripils og Philly Sour :)

Jeg har prøvd både pitch rate og glukose som variabler men alltid samme usmak.

Philly Sour er for meg som deg og «industripilssmaken». Umulig å overse og lett å identifisere men ikke sette ord på en usmak som er der. Smaken er heldigvis som baken, mange som liker industripils og Philly Sour :)

Jeg har prøvd både pitch rate og glukose som variabler men alltid samme usmak.
Jeg får teste ei flaske snart, med "usmak" i bakhodet. Men det kan jo være noe du er spesielt sensitiv overfor.

Nei, det er det jeg ikke finner ut av. Så langt, i alle fall.
Har lyttet og følt, sprayet og druknet dem både med og uten trykk og vann
Jeg kjøpte to slike sjøl for å ha til de ekstra literne som ikke går i Cornelius fatene. Men nå har jeg gitt dem opp. Disse slangekoblingene oppe i toppen revner støtt og stadig. Fikk tilsendt 4 nye fra Grimstad men revna dem også. Så dem gis bort mot henting :D
Kjøper meg heller ett sånn 20 liter Oxebar.

Jeg kjøpte to slike sjøl for å ha til de ekstra literne som ikke går i Cornelius fatene. Men nå har jeg gitt dem opp. Disse slangekoblingene oppe i toppen revner støtt og stadig. Fikk tilsendt 4 nye fra Grimstad men revna dem også. Så dem gis bort mot henting :D
Kjøper meg heller ett sånn 20 liter Oxebar.
Hvor bor du? :D

Har heller ikke hatt noen problem med disse vinklene.
Men hvorfor vil du kjøpe en 20-liter i stedet, de er vel akkurat lik i tilkoblingen til slangen?

Har heller ikke hatt noen problem med disse vinklene.
Men hvorfor vil du kjøpe en 20-liter i stedet, de er vel akkurat lik i tilkoblingen til slangen?
Nei dem har en mer direkte linje mellom kobling og slange

Vedlegg

• WEB_Image_Oxebar_20L_Amber_Pet_Keg_pxl_20231122_225918123-1336437626_plid_61726.jpeg
    WEB_Image_Oxebar_20L_Amber_Pet_Keg_pxl_20231122_225918123-1336437626_plid_61726.jpeg
    35,8 KB · Sett: 20
Tilbake
Topp