Var det leverpostei med eller uten bacon?Og noen på oksidering. Mener å huske at noen fikk hint om leverpostei på et dommerskjema en gang. Litt usikker på hva slags usmak det egentlig er.
Var det leverpostei med eller uten bacon?Og noen på oksidering. Mener å huske at noen fikk hint om leverpostei på et dommerskjema en gang. Litt usikker på hva slags usmak det egentlig er.
Uten! Bacon er jo godt, der passer røyksmak utmerket, men det gjør det jo ikke i øl!Var det leverpostei med eller uten bacon?
Spørs hvor lenge Hansa er i Norge..![]()
Bryggeriet Hansa Borg legger ned i Sarpsborg – rundt 45 ansatte rammes
TV 2 Nyheter Livestudio - Siste nytt i dagwww.tv2.no
Det er ikke i Norge. Det er i BergenSpørs hvor lenge Hansa er i Norge..
- og hvis de i tillegg til DMS kunne identifisere diacetyl, også ...Som nyslått dommer vurderer jeg å kontakte astronomene for å bistå.
![]()
Teleskop har funnet tegn til liv på fjern planet
Astronomer har oppdaget tydelige spor etter gasser som forbindes med liv på planeten K2-18b, som ligger 124 lysår fra jorden.www.nrk.no
Nå synes jeg du var veldig negativ!- sjøl om det altså ikke nødvendigvis betyr at de som holder til der, brygger øl.
Altså; sjølsagt er det mest sannsynlig at DMS'en stammer fra ølbrygging. Men ut fra en vitenskapelig grunnholdning - jeg mener vi må være forplikta på arven fra opplysningstida, og det sannhetsbegrepet som blei etablert da - kan vi ikke si det sikkert. Som de sier i artikkelen; inntil vi har utelukka alle andre forklaringer, kan vi ikke fastslå at vi har med en ølbryggende sivilisasjon å gjøre.Nå synes jeg du var veldig negativ!
Hva var det om?Hør på NRK BBC world service nå https://radio.nrk.no/
TV2, hva er det? Hilsen Telia-kunde.Noen som fikk med seg den cider reklamen fra Hardanger på TV2??
Årets hjemmebrygger i Sverige er kåret:
![]()
Björn Ekeblom är Årets Hembryggare - Beernews
I lördags ägde SM i hembryggning rum i Solnahallen. Samtliga domare var helt överens: Björn Ekeblomswww.beernews.se