erikraude
Norbrygg-medlem
Kjenner ikke den øverste, men de to andre er fantastiske.IPA og et knipe bøker uten alt for politisk innhold jeg kan anbefale
Du trenger ikke kunne sjakk heller
Vis vedlegget 75919
Kjenner ikke den øverste, men de to andre er fantastiske.IPA og et knipe bøker uten alt for politisk innhold jeg kan anbefale
Du trenger ikke kunne sjakk heller
Vis vedlegget 75919
Da var den lagt inn i Kindlen.Postkontoret er episk!
Den filmen var helt rå!Når vi først er inne på bøker har jeg begynt å lese Thomas Pynchon etter å ha sett one battle after another her tidligere i vinter. Det er også bøker som er verdt å lese, selv om jeg tidvis finner dem litt tungt tilgjengelige.
Boka er veldig annerledes, men absolutt verdt å få med seg. En av de få gangene jeg var glad for å ha sett filmen først.Den filmen var helt rå!
Glad jeg slipper å jakte på adelsmerker i min alder. Fikk mine da jeg var 6. Begynner å bli bleke nå etter snart 50 år.
Velkommen etter. Men du har jo sluppet relativt lett fra det, heldigvis. Ribbeina er hele?
Det var bare en liten touchdown. Eggbeatern løste seg ikke ut etter 12 dager ørkensykling uten smøringVelkommen etter. Men du har jo sluppet relativt lett fra det, heldigvis. Ribbeina er hele?
Minner meg om min første tur med klikkpedaler. Etter 10 meter skulle jeg stoppe for å snakke med nabo'n, men kom jo ikke på at føttene satt fastDet var bare en liten touchdown. Eggbeatern løste seg ikke ut etter 12 dager ørkensykling uten smøring
Etter å ha syklet en god del med klikkpedaler gikk det opp for meg at jeg vred helene ut når jeg stoppet i bil...Minner meg om min første tur med klikkpedaler. Etter 10 meter skulle jeg stoppe for å snakke med nabo'n, men kom jo ikke på at føttene satt fast.
Winners never quit. Quitters never win. Når ble det galt å merke at man lever?Det inspirerer ikke til å begynne med sykling vertfall dette forumet.![]()
Endelig, noen adelsmerker:
Du hørte om han som var første gang på Jamaica? Han var på restaurant og skulle på toalettet. Det ble han stående ved siden av en røslig innfødt, og vår mann kunne ikke unngå å se at sidemannens "willie" hadde tatovert en "W" og en "Y". Som hans egen. Så han spurte, "Do you also have a girlfriend named WENDY? No, my willy states, WELCOME TO JAMAICA AND HAVE A NICE DAY ;-)Har selv vurdert å tatovere stedsnavn og årstall på de som kommer fra utlandet
Har vunnet mye jeg, men noen sporter har jeg ikke forutsetninger til å være like god til lenger. Vet ikke fart eller omstendigheter, men sykling kan være farlig siden man åpenbart er langt dårligere beskytta mot uvørne trafikanter. Det er heldigvis ingen fare for trefninger med andre, eller skader om man har gode sikkerhetsrutiner for både bueskyting, rifle og pistol.Winners never quit. Quitters never win. Når ble det galt å merke at man lever?
Tror vi er ganske enige. Jeg «foretrekker» å velte i skogen med sykkel med nær 0 km/t i fart. Har ganske stor respekt for brostein, trikkeskinner og 50 km/t.Har vunnet mye jeg, men noen sporter har jeg ikke forutsetninger til å være like god til lenger.