Deilige bilder!!!

Når vi først er inne på bøker har jeg begynt å lese Thomas Pynchon etter å ha sett one battle after another her tidligere i vinter. Det er også bøker som er verdt å lese, selv om jeg tidvis finner dem litt tungt tilgjengelige.

Ingenting slår følelsen av å stoppe helt opp for så å tippe over fordi beina ikke kommer seg ut av de jævla klikkpedalene :D

Har selv vurdert å tatovere stedsnavn og årstall på de som kommer fra utlandet
Du hørte om han som var første gang på Jamaica? Han var på restaurant og skulle på toalettet. Det ble han stående ved siden av en røslig innfødt, og vår mann kunne ikke unngå å se at sidemannens "willie" hadde tatovert en "W" og en "Y". Som hans egen. Så han spurte, "Do you also have a girlfriend named WENDY? No, my willy states, WELCOME TO JAMAICA AND HAVE A NICE DAY ;-)

Sist redigert:
Winners never quit. Quitters never win. Når ble det galt å merke at man lever?
Har vunnet mye jeg, men noen sporter har jeg ikke forutsetninger til å være like god til lenger. Vet ikke fart eller omstendigheter, men sykling kan være farlig siden man åpenbart er langt dårligere beskytta mot uvørne trafikanter. Det er heldigvis ingen fare for trefninger med andre, eller skader om man har gode sikkerhetsrutiner for både bueskyting, rifle og pistol.

Det sagt er det forannevnte lagt på hylla eller is, jeg satser stort på golf nå i 2026. Starta i år og skal vel under 20 hcp i løpet av det kommende året. Også ganske så risikofritt.

Har vunnet mye jeg, men noen sporter har jeg ikke forutsetninger til å være like god til lenger.
Tror vi er ganske enige. Jeg «foretrekker» å velte i skogen med sykkel med nær 0 km/t i fart. Har ganske stor respekt for brostein, trikkeskinner og 50 km/t.

Tror min verste opplevelse var etter en saltomortale i skogen hvor jeg fikk blodutredelse under neglen, og min kjære måtte bruke drillen og lage et hull

Tilbake
Topp