NM 2026, den store diskusjonstråden

Bare for å være helt sikker på at jeg har skjønt reglene i årets NM, man kan f.eks. sende inn 2 Portere?
Hei. Som Finn skriver er svaret ja.
I sitt ytterpunkt kan du derfor (som eksempel) sende inn 4 forskjellige (1B) Tsjekkisk pilsner og 4 forskjellige (1C) Tysk pilsner
Dvs 8 forskjellige øl i en og samme klasse (eksempelvis Lys Lager)
  • maksimalt åtte brygg totalt (per brygger)
  • maksimalt fire brygg per øltype (per brygger)
  • (ingen begrensninger per konkurranseklasse)

Hei, jeg tenker å være med for første gang i år. Er det mulig å levere flasker personlig i Oslo-området, eller er det kun post som gjelder? Fant litt info om dette fra tidligere NM, men klarte ikke å finne noe oppdatert info.

Hei, jeg tenker å være med for første gang i år. Er det mulig å levere flasker personlig i Oslo-området, eller er det kun post som gjelder? Fant litt info om dette fra tidligere NM, men klarte ikke å finne noe oppdatert info.
Det vil ofte arrangeres ting i klubbhuset i samme periode. Da åpnes det ofte for innlevering. Dette avhenger av planen til Fylkesstyret, og er ikke noe vi i NM komiteen kan styre.
Det er stor sannsynlighet for at dette også skjer i år :)

Velkommen inn på forumet, og hjertelig velkommen til NM

Hi everyone, sorry I haven't checked the forum until now and maybe the question has already been asked, but I would like to ask if it will be possible to deliver the beers to Oslo this year and do you know when?
All the best for everyone in New Year

Tilbake
Topp