NM 2026, den store diskusjonstråden

Det er mange som pakker på en fornuftig og god måte, sånn at ølet er godt beskytta, samtidig som det er enkelt å pakke det ut - og som dessuten gir lite søppel.

Og så er det en del i den andre enden av skalaen. Jeg har noen ganger vært frista til å dele ut en versting-pris - men det skal vi sjølsagt ikke gjøre:).

Min regel: Ølet skal beskyttes mot skade, ikke mot innbrudd:)! Og dropp gaffa. Jeg bruker det til å få bilen min til å henge sammen, men jeg ville aldri surre det rundt ølet mitt:).

Det er mange som pakker på en fornuftig og god måte, sånn at ølet er godt beskytta, samtidig som det er enkelt å pakke det ut - og som dessuten gir lite søppel.

Og så er det en del i den andre enden av skalaen. Jeg har noen ganger vært frista til å dele ut en versting-pris - men det skal vi sjølsagt ikke gjøre:).

Min regel: Ølet skal beskyttes mot skade, ikke mot innbrudd:)! Og dropp gaffa. Jeg bruker det til å få bilen min til å henge sammen, men jeg ville aldri surre det rundt ølet mitt:).
Men for modning av øl, så er gaffa et godt tips.
Da er det større sjanse for at det blir ferdig modnet og får stå i fred.
Siste flaska er jo ofte den beste:)

Trenger ikkje benytte bleieavtalen på ei stund...

Hentet alle øl fra DV43 og Posten. Alle disse er nå registrert inn.

Får daglig mer og mer respekt for jobben Finn har utført i flere år.
Vil ikke anbefale at en og samme person både har innsamling og lederansvar i NM i fremtiden.

Mye bra innpakning :cool:
Takker dere alle for det.
Kun 1 flaske med lekk kork så langt. Ingen skade på øvrige øl eller annen post pga bleier.
Bryggeren er varslet
1771631945286.jpeg
Takk til alle som deltar
M

Hentet alle øl fra DV43 og Posten. Alle disse er nå registrert inn.

Får daglig mer og mer respekt for jobben Finn har utført i flere år.
Vil ikke anbefale at en og samme person både har innsamling og lederansvar i NM i fremtiden.

Mye bra innpakning :cool:
Takker dere alle for det.
Kun 1 flaske med lekk kork så langt. Ingen skade på øvrige øl eller annen post pga bleier.
Bryggeren er varslet
Vis vedlegget 76689
Takk til alle som deltar
M
Sikker på at det ikke er en brukt bleie?

Tilbake
Topp