Knut Halvorsen
Fylkesleder
Det gikk greit!Tok sjansen på å henge et par øl på døra Drammensveien jeg, håper det går greit
Det gikk greit!Tok sjansen på å henge et par øl på døra Drammensveien jeg, håper det går greit
Hentes samme dag jeg får melding. Lagres kjølig hos megHvor ofte blir det hentet øl på post i butikk?
Ok, grunnen til at jeg spør er at du burde fått melding i går. Og pakken(e) står fremdeles til henting hos Joker Høybråten.Hentes samme dag jeg får melding. Lagres kjølig hos meg
Det er mange som pakker på en fornuftig og god måte, sånn at ølet er godt beskytta, samtidig som det er enkelt å pakke det ut - og som dessuten gir lite søppel.Dagens peneste pakke…
Vis vedlegget 76596
Men for modning av øl, så er gaffa et godt tips.Det er mange som pakker på en fornuftig og god måte, sånn at ølet er godt beskytta, samtidig som det er enkelt å pakke det ut - og som dessuten gir lite søppel.
Og så er det en del i den andre enden av skalaen. Jeg har noen ganger vært frista til å dele ut en versting-pris - men det skal vi sjølsagt ikke gjøre.
Min regel: Ølet skal beskyttes mot skade, ikke mot innbrudd! Og dropp gaffa. Jeg bruker det til å få bilen min til å henge sammen, men jeg ville aldri surre det rundt ølet mitt
.
Jeg er en utålmodig sjel og ønsker å ta den siste flasken så tidlig som muligMen for modning av øl, så er gaffa et godt tips.
Da er det større sjanse for at det blir ferdig modnet og får stå i fred.
Siste flaska er jo ofte den beste![]()
Trenger ikkje benytte bleieavtalen på ei stund...Det er mange som pakker på en fornuftig og god måte, sånn at ølet er godt beskytta, samtidig som det er enkelt å pakke det ut - og som dessuten gir lite søppel.
Og så er det en del i den andre enden av skalaen. Jeg har noen ganger vært frista til å dele ut en versting-pris - men det skal vi sjølsagt ikke gjøre.
Min regel: Ølet skal beskyttes mot skade, ikke mot innbrudd! Og dropp gaffa. Jeg bruker det til å få bilen min til å henge sammen, men jeg ville aldri surre det rundt ølet mitt
.

Sikker på at det ikke er en brukt bleie?Hentet alle øl fra DV43 og Posten. Alle disse er nå registrert inn.
Får daglig mer og mer respekt for jobben Finn har utført i flere år.
Vil ikke anbefale at en og samme person både har innsamling og lederansvar i NM i fremtiden.
Mye bra innpakning
Takker dere alle for det.
Kun 1 flaske med lekk kork så langt. Ingen skade på øvrige øl eller annen post pga bleier.
Bryggeren er varslet
Vis vedlegget 76689
Takk til alle som deltar
M
Hadde du vært pensjonist, hadde det kanskje vært litt enklereHentet alle øl fra DV43 og Posten. Alle disse er nå registrert inn.
Får daglig mer og mer respekt for jobben Finn har utført i flere år.
Vil ikke anbefale at en og samme person både har innsamling og lederansvar i NM i fremtiden.
Mye bra innpakning
Takker dere alle for det.
Kun 1 flaske med lekk kork så langt. Ingen skade på øvrige øl eller annen post pga bleier.
Bryggeren er varslet
Vis vedlegget 76689
Takk til alle som deltar
M