Suksess!
Eller, delvis suksess, får jeg vel si. Etter modifikasjonen tennes ikke lyspæra i kjøleskapet, og det virker som det ikke starter opp.
I øyeblikket er fata så kalde at det ikke er noe umiddelbart problem, men litt av poenget blir jo borte. Noen som er gode på feilsøking av kjøleskap?
Min beste idé er at edningene opp til lyspære, bryter etc blei strekt da vi holdt på og at en kobling løsna.
Jeg fikk god hjelp av ChatGPT når kjøleskapet vårt streiket i januar. Sammen fant vi feilen, som viste seg å være termostaten. Kostet 500,-, sparte noen tusen der…
Er det ikke der termostaten sitter?
I mitt kjøleskap måtte jeg skru ut lampe og termostat, for å få plass til to fat.
Nå henger det løst, lett bøyd bak i skapet.
Jeg fikk god hjelp av ChatGPT når kjøleskapet vårt streiket i januar. Sammen fant vi feilen, som viste seg å være termostaten. Kostet 500,-, sparte noen tusen der…
Er det ikke der termostaten sitter?
I mitt kjøleskap måtte jeg skru ut lampe og termostat, for å få plass til to fat.
Nå henger det løst, lett bøyd bak i skapet.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.