Nøgne ø blonde eller Ægir bøyla

VBentestuen

Norbrygg-medlem
Noen tips til oppskrift til denne type øl?

Har lest og erfart at malt sammen settingen kan være noe i denne retningen: 80 % pilsner malt, 20 % hvete malt
Humle : Aurora til bitterhet, og kanskje en sammensetning av saaz, bobek, og kanskje cascade til aroma?
Ibu mellom 20 - 30
Mesking: 52g i 20 minutter, 62 g i 40 minutter, 73 g i 15 minutter og 78g i 5 minutter.
Gjær?
Skal brygge på en 20 l speidel
 
Ægir brukar WLP051 california ale V. Nøgne brukar kansje WLP007. Syns 051 er fin til american style pale's og IPA's

Ellers slå det sjeldan feil med ein dasj lys crystal, sei 5%, resten pale, evenuelt med ein andel kveite eller munich som også har sin plass i ein pale ale.
Cascade blir neppe feil det heller.

Brukar du pils i staden for pale kokar du litt lenger og ølet blir gjerne litt lysare og meir krisp smak på.
 
Takk for kommentar:)
Går for 4000g Pilsner malt, 750g hvete og 200g lys crystal.
Hva med denne humlesammensettingen: 35 g Aurora til bitterhet 60 minutter. Saaz 18 g 15 minutter. Bobek 10 g og Cascade 10 g de siste 5 minutter?
Meske på 52g i 15 min. 63g i 75 min. 72g i 15 min og 75g i 5 minutter. Skylle med 4 liter 82g
Er Belgian Abbey en egnet gjær
Er nokså fersk, så jeg ser ikke helt logikken i mye ennå:)
 
Bedre å spørje for mykje enn for lite. Kjenner ikkje alle humlesortane men mitt forslag er å gjere det enkelt. Bruk den med høgast alpha-acid til bitterhumle. Så Cascade til smak og aroma(feks 1-2gram pr liter ved 10min og 1min gjenståande koketid)

Gjæren din kjenner eg ikkje men til eit slikt øl vil tørrgjær US-05 passe bra. Gjæring på 18-20°C.

Ellers er alt lov i heimebrygging og ingen nødvendigheit å fylje råd eller typedefinisjonar.

Når det er sagt kan eg anbefale boka Brewing classic styles for referanse på korleis øl "skal"vere.

Lykke til.
 
Hvis det er en blonde øl og ikke en pale-ale du ønsker så tror jeg du får best resultat ved å gå for en belgisk ølgjær f.eks Whitelabs WLP400. Med tørrgjær vil gjerne en av safbrew-variantene fungere: http://www.fermentis.com/FO/60-Beer/60-11_product_rangeHB.asp. uten at jeg kan gå god for de.

Med amerikansk ølgjær vil du nok ikke få den typiske "blonde"-smaken, så her tror jeg at Protto tar feil. Med Belgian Abbey vil du nok også få en god belgisk blonde, men kanskje få en smak som minner mer om Leffe blonde enn NØ-blonde.

Se også denne tråden: http://norbrygg.no/forum/index.php/topic,6982.0.html
 
Blonde ale kan vere så mangt, ikkje nødvendigvis belgisk. Nøgne sin blonde er vel gjæra med belgisk gjær som det går fram av heimesida ja. Ægir sin veit eg sant å sei ikkje men eg trudde det var 051 men det kan jo vere eg tek feil her og.
 
Tilbake
Topp