Vestbryggs Sumartreff 2013

Bybanen til Lagunen og linje 62 vidare ser vel ut som det rimelege alternativet for bergensarane. Nokon som skal heimover mot OS ut på natta?
 
Det såg lenge ut som dette kunne verte ein særs våt kveld, men om værgudane står den ølglade bi så vert det jo sol i morgon kveld! (ifølge yr.no) Det er uannsett plass til alle under partyteltet.  :)

Det frista lite med heilgrilling av større dyr enn marsvin i det været som vert på føremiddagen...  :noway: så grillmeistrane har organisert litt kjøtt i form av skikkelige pølser(samt marsvin-spyd til Espen og Gahr og eg rekne med Tor-H orge med andre små-gnagarar).

Ta gjerne med tilbehør i form av salat, potetsalat, dressing brød o.l Eller anna ein ønske å bidra med til eit fellesbord. Og sjølvsagt øl! Nokon tek med fat, andre tek med flasker.

Kle dykk etter skiftande vær! Me gler oss!  ;D
 
Tor-Henning skrev:
No er eg ikke kjent i Fana, men antar at taxi fra Nesttun er en plan.
Om noen vil dele taxi så se etter en med en pose øl.

For dei som tenke taxi frå nestun så er det sikkert greit å avtale ei oppmøtetid, så fylle ein opp ein bil og kjøyre.

Tarjei77 skrev:
Bybanen til Lagunen og linje 62 vidare ser vel ut som det rimelege alternativet for bergensarane. Nokon som skal heimover mot OS ut på natta?

Eg er ikkje lokalkjend, men Tarjei er kjend for lokalkunnskap. Så dette er truleg eit heit tips for dei som busse.
 
Som alternativ grillmat så stiller eg med alt eg finner av road kills fra Strandebarm til Bergen
Fersk og fin passe mørt.
 
Hei

Det lukter drosjebil lang vei her. Nevnte buss 62 går (latterlige) to ganger på en lørdag. Det er vel best å dra fra Lagunen? Fjøslaus er hele to i antallet som mer enn gjerne spleiser på en drosjeregning.

Martin og Øystein.
 
Fjøslaus skrev:
Hei

Det lukter drosjebil lang vei her. Nevnte buss 62 går (latterlige) to ganger på en lørdag. Det er vel best å dra fra Lagunen? Fjøslaus er hele to i antallet som mer enn gjerne spleiser på en drosjeregning.

Martin og Øystein.

Gode greier. Møtes på bybanestoppet på Lagunen kl. 17, da?
 
Kult om alle merker flaskene sine sånn høvelig med type, alkoholprosent, navn på brygger osv. Det er selvfølgelig kjempekult å snakke om ølet sitt, men kan bli slitsomt å forklare for n-te gang hvilket øl den med gul kork er.
 
Hei,

jeg tenker å kjøre bil ut kl 17 og sette den igjen til i morgen. Sparer en taxitur. Har plass til 4 personer til om noen vil sitte på.  :)

Edit: Glemte å si at jeg kjører fra Nestun :)
 
Og nå vaskes festplassen grundig slik at det blir rent og pent til i kveld  8)
 

Vedlegg

  • Skjermbilde.JPG
    Skjermbilde.JPG
    27,7 KB · Sett: 168
Da har jeg sneket meg inn i bilen til Espen, så bane og taxi utgår for min del. Krysser fingrene for at det i det minste ikke regner sidelengs og at partyteltet er tett...
 
Jepp. Og jeg kan sverge på at jeg så en grevling deise ned bak hageboden for en time siden...
 
Fjøslaus må i tillegg legge inn en tappeøkt denne lørdagen, så klokken fem kan holde hardt for vår del. Men da entrer vi scenen i en fjong drosjebil der ute ca seks.

Martin & Øystein
 
Blingsa litt på busstidene, taxi er bortimot utelukket for en fattig student, så håper på plass hos Espen(har sendt PM)! :)
 
Jaggu har ikke sola tittet frem også! Måtte den bare klare å fordampe noen av hundene og kattene i gresset også, så ser dette ut til å bli en riktig fin dag.
 
Tilbake
Topp