Samletråd for internettvarp av bryggerinteresse

Kjøpte sukker her. Billigere enn på ølbrygging nettbutikker.

Jeg bruker lite sukker i min brygging. Slik at de få gangene det kan være aktuelt har jeg tenkt at Demara og muscovado fra Dansukker fra butikken vil være det jeg kjøper. Er det egentlig noen forskjell i kvalitet mellom Dansukker og tilsvarende fra Billingtons?

Er det egentlig noen forskjell i kvalitet mellom Dansukker og tilsvarende fra Billingtons?
Tja, si det. Nå ble det denne leverandøren på sukkeret siden det var eneste jeg fant som hadde mørk muscovado. Har tenkt litt på hvilken type jeg skal bruke den 9. april i stouten, og landa på en pakke av den og resten demerara. Reklamen for Billingtons sier den er av høyeste kvalitet og minimalt prosessert.

Reklamen for Billingtons sier den er av høyeste kvalitet og minimalt prosessert.
Omtrent det samme som Dansukker skriver. Begge deler stemmer sikkert.

Det virker som muscovado er rimeligere i nettbutikken. Men Demara er rimeligere i butikken. Så sant ingen kommer opp med en svært overbevisende forklaring på at Billingtons er bedre enn Dansukker forblir jeg lat :cool: .

Melasse sukker må jeg kjøpe på helsekosten, om de har. Black treacle er ikke så lett å skaffe heller.

Det virker som muscovado er rimeligere i nettbutikken. Men Demara er rimeligere i butikken. Så sant ingen kommer opp med en svært overbevisende forklaring på at Billingtons er bedre enn Dansukker forblir jeg lat :cool: .

Melasse sukker må jeg kjøpe på helsekosten, om de har. Black treacle er ikke så lett å skaffe heller.
Ja, ville bare tipse om en ny butikk for meg hvertfall. Billington Molasse har de og der, om du ikke får tak i den noe annet sted. Jeg valgte likevel dark muscovado, for den skulle være reinere.

Ja, ville bare tipse om en ny butikk for meg hvertfall. Billington Molasse har de og der, om du ikke får tak i den noe annet sted. Jeg valgte likevel dark muscovado, for den skulle være reinere.
Det er et godt tips for de som absolutt vil ha Billingtons, og spesielt Molasse sukker som ikke er like lett tilgjengelig. Litt enklere å dosere sukker enn Melasse sirup.

Tilbake
Topp